קריאייטיב מזיע (בקטע טוב)- החדש של apple
מי שקורא אותי מספיק זמן יודע שאני לא מת על קמפיינים מוצריים ותמיד מעדיף אמירה מותגית גדולה שבסיס לקונספטים קריאייטיביים. אבל אפל כמו אפל, יודעת להפוך אפילו מסרים מוצריים לקמפיינים נהדרים. מספיק להכיר את סדרת Relax, it's iPhone שזכתה בפרסים כדי להבין על מה אני מדבר.
כמו תמיד, אפל יודעת איך להעביר מסר טכני בדרך מרגשת - והפעם, עם הקמפיין "No Sweat," הם מעלים את הרף. תארו לכם MacBook Pro שלא נכנע לשום משימה כבדה, גם לא לעומסי עבודה שרק אנשי קריאייטיב, עורכי וידאו ותלת ממד מכירים. כל זה, בלי טיפת זיעה.
אז איך ניגשים לדבר על כוח של מחשב מבלי להראות עוד גרף טכני או נתונים מעייפים? בסרטון החכם והמדויק, מופיע מרים משקולות שמטפל במשקולות כבדים כאילו הם מקלות. המסר? השבבים החדשים של MacBook Pro – M4, M4 Pro ו-M4 Max – מספקים את כל הביצועים, גם כשהעומס כבד במיוחד. זה הקסם של הקמפיין הזה: פשוט, אלגנטי, מלא בהומור קליל ונראה מצוין.
עם קולו של מחליק הקרח האולימפי ג'וני וויר והשיר "You Gotta Be" של Des'ree, הסרטון מזמין את כולנו לחוות את העוצמה של ה-MacBook Pro החדש - בלי לחשוב על התחממות או האטה. אבל כדי להוסיף טוויסט של מקצוענות עם נגיעה של כיף, Apple שילבו בסרטון את יבון (בוני) פלאסיו, אלופת העולם ב-Baton Twirling, והכוריאוגרפית דנה תומסן, שהופכות את הסצנות לריקוד של עוצמה וקלילות.
אפל ממשיכה לדייק במסר שלה: ה-MacBook Pro הוא לא רק מחשב. הוא מכונה מקצועית, שמוכנה לעבודה, ואתם יכולים לסמוך עליו בכל רגע - בלי התראות על חום, ובלי "התנשפויות" אלקטרוניות. הוא כאן כדי לתת ביצועים שקטים, נטולי מאמץ ומלאי ביטחון - בדיוק כמו שאנחנו מחפשים.
אהבתם? עוד קמפיינים וקייס סטאדיס מחכים לכם כמעט מדי יום העמוד האינסטגרם המחודש של קריאייטיב פירסט. קליק ואתם שם.
留言