top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

קאן 2024- 5 המהלכים שזכו להכי הרבה פרסים





אלפי עבודות זכו השנה בקאן, מתוכן כמה מאות לקחו את הפרס המוזהב וכ-30 זכרו בגראנד-פרי, הפרס הגדול ביותר בכל קטגורייה. קשה לעקוב אחרי כל הזוכים ולכן ריכזתי פה את חמשת המהלכים שזכו בהכי הרבה פרסים, כלומר זכו בפרסים בכמה קטגוריות.


שימו לב שבתוך הרשימה יש שני קמפיינים מהסופרבול- של DoorDash ושל CeraVe שזכו בהכי הרבה פרסים גדולים (זהב וכסף). DoorDash אפילו זכה בפרס הטיטניום, שזה ממש מרשים בשביל קמפיין שבעצם היה רק קוד קופון משודרג.


מספיק הקדמות, בואו נסתכל על חמשת הקמפיינים המעוטרים השנה:


5. ספוטיפיי עם "Spreadbeats" עשו משהו ממש מגניב בקטגורייה מאוד קשוחה- b2b, החברה שלחה קבצי אקסל ללקוחות שלהם, אבל בתוכם היה מוחבא סרטון מוזיקה שנוצר רק מפונקציות של אקסל. הרעיון והביצוע היו כל כך מרשימים שזה הביא להם את הפרס הגדול בקטגוריה הדיגיטלית, ועוד שמונה פרסים אחרים.




4. את המהלך של CeraVe עם השחקן מייקל סרה אתם בטח מכירים מהסופרבול. המהלך גרם לאנשים לחשוב שהשחקן הידוע הוא אחד הבעלים של חברת הקוסמטיקה המצליחה, יצר שיח ברשת וזכו בפרס הגדול בקטגוריית המשפיענים וקטף עוד שבעה פרסים.




3.הנה מהלך אולי קצת פחות מוכר אבל תסמכו עליי שהוא מעלף.

חברת Xbox יצאה במהלך  "The Everyday Tactician" שבו הם עזרו לקבוצת כדורגל קטנה באנגליה למצוא מאמן חדש ומפתיע - גיימר שהיה ממש טוב במשחק "Football Manager". כן כן. הבחור הזה באמת עזר לקבוצה לעלות ליגה בפעם הראשונה אחרי יותר ממאה שנה! הקמפיין הזה זכה בשמונה פרסים, כולל שני פרסים גדולים.


2. חברת השליחויות DoorDash  יצאה לקראת הסופרבול עם מהלך  "DoorDash All the Ads" בו הם הבטיחו לשלוח לאדם אחד בר מזל את כל המוצרים שפורסמו בסופרבול. זה כלל סרטונים, פעילות ברשתות החברתיות, ואפילו פרסומת בסופרבול עצמו. הם זכו בגראנד פרי בטיטניום ובעוד שבעה פרסים.



  1. כצפוי, הזוכה הכי גדול של התחרות השנה היא אורנג' עם "Women's Football" עם קמפיין שהוא לא פחות ממבריק. הם השתמשו בטכנולוגיה מתקדמת כדי להראות ששחקניות כדורגל מוכשרות לא פחות מגברים. זה היה כל כך טוב שהם זכו ב-10 פרסים, יותר מכל קמפיין אחר! אין סיכוי שלא ראיתם את זה עד עכשיו.



אם הגעתם עד לכאן, סימן שאתם אוהבים קריאייטיב ומבינים כמה חשוב להכיר את המהלכים הזוכים של פסטיבל קאן. סחתיין עליכם. זו ההזדמנות להזכיר שאם מבינים שחשוב שגם יתר החברים למשרד או מחלקת השיווק יכירו את הזוכים וישמעו את התובנות ובעיקר מה אפשר ללמוד ממה שהיה השנה, אתם מוזמנים להציע אצלכם את ההרצאה החדשה שלי. כל הפרטים עליה כאן>

Commentaires


bottom of page