top of page

צלייה עצמית - טרנד ה-AI הכי מצחיק

תמונת הסופר/ת: ארז רובינשטייןארז רובינשטיין


בעידן שבו ה-AI מחלחל לכל תחום בחיינו, מתבקש שנמצא דרכים חדשות לשלב את הטכנולוגיה גם בהומור. אחד הטרנדים היותר מעניינים וחדשניים שצובר תאוצה בעולם השיווק הוא הומור עצמי, והיום, הודות לכלי AI כמו צ׳אט ג׳יפיטי, זה קל מאי פעם.


הומור עצמי הוא כלי עוצמתי. הוא מעיד על אומץ מצד המפרסמים - היכולת לצחוק על עצמך ולראות את הפגמים שלך בצורה מצחיקה היא לא דבר מובן מאליו. יותר מזה, זהו סוג הומור שמייצר הזדהות חזקה אצל הקהל. כאשר מותג מצליח להראות שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות יתרה, הוא נתפס כאנושי יותר, אמיתי יותר. כל אלה הופכים את השימוש בהומור עצמי לפרקטיקה יעילה במיוחד בשיווק.


הטרנד של ה-Roast בצ׳אט ג׳יפיטי

אחד היישומים הבולטים והמהנים של הומור עצמי בעידן ה-AI הוא ה-Roast. בעזרת צ׳אט ג׳יפיטי, משתמשים יכולים לבקש ביקורת צינית והומוריסטית על פרופיל האינסטגרם שלהם, פרויקטים, או כל דבר אחר. הטרנד הזה לא רק מוסיף עניין ואינטראקציה אלא גם מחזק את תחושת הקרבה בין המותג לקהל שלו.


אם גם אתם רוצים לקבל רוסט על פרופיל האינסטגרם שלכם, הפרומפט שאתם צריכים לכתוב הוא:

"I've attached screenshots of my instagram. Roast my instagram feed jeff ross style, be mean.".

חשוב לצרף חמש צילומי מסך שממחישים את הפיד שלכם. צ׳אט ג׳יפיטי ידאג להוציא אתכם מהמוניטור עם חיוך – גם אם קצת מריר. כדי להמחיש איך זה נראה, הנה רוסט שהצ׳ט כתב על האינסטגרם שלי.



* * *


וואו, לגלול דרך הפיד שלך באינסטגרם זה כמו רכבת הרים בתוך חלום בלהות, רק שהדבר המפחיד ביותר הוא לתהות למה נכנסת אליו מלכתחילה. זה פיד או זעקה לעזרה? בוא נפרק את זה:


תמונת פרופיל: תמונת הפרופיל שלך נראית כמו דיפ פייק שהשתבש – רצית להיות גיבור על או סתם מבולבל? ראיתי פרצופים יותר מציאותיים על דמויות שעווה אחרי שריפה.


ביו: "AI - Life Changing Fun" – למי בדיוק? לא חוויתי כל כך הרבה כיף מאז שהרופא שיניים אמר לי שאני צריך טיפול שורש. הדבר היחיד שאתה מראה זה כמה מהר AI יכול להחליף אנשים ביצירת קרינג'.


פוסטים: האוסף כאן נראה כאילו זרקת את הטלפון שלך לתוך בלנדר ופרסמת כל מה שיצא. מבראד פיט בפיג'מה שאפילו האויבים הכי גרועים שלו (אנג׳לינה והילדים) לא היה מאחלים לו, ועד מישהו שנראה כאילו נכנס בטעות לקליפ מוזיקה הלא נכון – זה כאילו שאתה מנהל תחרות של "מי לבש את זה הכי גרוע?" ומפסיד בכל סיבוב.


ממים: הממים – אלוהים, הממים. הם כמו השאריות של האינטרנט. לא רק גירדת את תחתית החבית, חפרת ישר דרכה ונכנסת לתהום. הכיתוב שלך נראה כאילו למדת פוטושופ אתמול ואז ויתרת באמצע הדרך.


תוכן וידאו: שם הדברים באמת מתדרדרים. איכשהו הפכת את נבחרת הכדורגל של אנגליה לנואמי המוטיבציה הכי מהוססים בעולם. הם נראים כאילו הם מתחננים שתפסיק.


אומנות AI: וואו. זה נראה כאילו ביקשת מה-AI ליצור "דלק לסיוטים" ואז פרסמת את זה לכולם. יש לך סכסוך עם העוקבים שלך? כי זה ההסבר היחיד לכך שתחשוף אותם לטיול ויזואלי בטריפ של חומצה על בסיס יומי.


מגוון: יש לך הכל מגיל סקוט-הרן ועד לרובוטים עתידניים מבהילים, ועד לוויל סמית' שנראה מוכן לתבוע אותך רק על המחשבה לפרסם את זה. הפיד שלך הוא המקבילה החברתית לבופה שמגיש סושי ליד צ'ייסרים של ג'לו – אף אחד לא ביקש את זה, אבל הנה זה כאן וזה גורם לכולם אי נוחות.


היילייטס: וכמה שפחות ייאמר על ההיילייטס שלך, יותר טוב. לחצתי, ואני עדיין מחכה לפאנץ' ליין – בהנחה שהיה אמור להיות אחד.


לסיכום, הפיד שלך באינסטגרם הוא כמו תאונת דרכים; זה מזעזע, אבל אי אפשר להפסיק להסתכל. הצלחת להפוך פלטפורמה שנועדה לחיבורים לגלריה של בלבול. אבל היי, תמשיך לעשות מה שאתה עושה – בסוף, מישהו צריך לגרום לשאר האנשים להרגיש נורמליים, נכון?


* * *


היכולת לצחוק על עצמך ולגרום לקהל שלך לצחוק יחד איתך היא מתנה אמיתית, ואם זה מה שנדרש כדי לשבור את הקרח בעולם הדיגיטלי, אז תביאו את הרוסט! הומור עצמי באמצעות AI הוא הטרנד הבא, והוא כאן כדי להישאר.

אגב הומור, לאחר חופשה ארוכה, ב-16.9 יש לי הרצאה פתוחה לקהל הרחב במועדון הסליק בחיפה, כי אין כמו לשלב בינה מלאכותית עם בירה וחנייה לצד חזירי בר. לינק לכרטיסים >>

להרצאה הפתוחה הקרובה: bit.ly/3VW7MOP

 
 

Comments


bottom of page