לשחות עם כרישים במחזור- המבחן של מודי בודי
כמה רחוק תסכימו ללכת כדי להוכיח את יעילות המוצר שלכם? Modibodi, מותג גלובלי להלבשה תחתונה ובגדי שחייה המיועדים לתקופת המחזור, החליט לקחת את הקונספט הזה עד לקצה - או במקרה שלהם, עד למעמקי האוקיינוס ההודי, מוקף בכרישי טיגריס בגודל חמישה מטרים.
במסגרת קמפיין "Fear Not" החדש של המותג, שנוצר על ידי משרד הפרסום Fabric מקבוצת TBWA\Sydney, שחיינית החופשית והביולוגית הימית ברינקלי דיוויס נכנסה למים העמוקים בשיא תקופת המחזור שלה, לבושה אך ורק בבגד הים העמיד בפני נזילות של Modibodi. הסרטון, שהושק במהלך "שבוע הכרישים", מציב את המוצר במבחן האולטימטיבי - מול אחד מהפחדים הגדולים ביותר שמלווים נשים רבות בזמן המחזור: כרישים.
הקמפיין נולד בעקבות סקר שמצא כי כמעט 1.5 מיליון נשים שמקבלות מחזור מאמינות שאי אפשר לשחות בזמן וסת, בין היתר בגלל החשש מכרישים שיזהו את הדם. למרות שהמיתוס הזה הופרך כבר מזמן, עדיין רבות חוששות לבצע פעילויות יומיומיות בתקופת המחזור, ושחייה היא אחת מהן. לדברי ג'סטין קיוזאק, מנהלת השיווק של Modibodi, "המותג שלנו מציע חדשנות מדהימה, אך מיתוסים ומסורות ישנות מונעים מנשים לנסות אותו. הקמפיין נועד לשים את טכנולוגיית ההגנה מפני נזילות שלנו בקדמת הבמה ולעודד נשים לבצע את כל הפעילויות שהן אוהבות, ללא קשר לזמן בחודש."
במסגרת הקמפיין, ברינקלי דיוויס הביעה את תחושת הביטחון והנוחות שהרגישה כשהיא לבושה בבגד הים של Modibodi, ואמרה ש"הבגד מתאים בצורה מושלמת ומאפשר לך להיכנס למים בכל זמן שתרצי, ללא קשר למחזור."
הקמפיין זוכה לתגובות מגוונות, משבחים על האומץ והביצוע היצירתי ועד לביקורות על כך שהמיתוס על כרישים ומחזור כבר לא רלוונטי. אך דבר אחד ברור - מדובר בפרסומת שמושכת תשומת לב ומעוררת דיון, שמטרתה לשבור את המיתוסים והסטיגמות שמלווים את נושא המחזור ולהציע מסר מעצים.
הקמפיין מופץ ברשתות החברתיות ובאינטרנט באוסטרליה ובבריטניה, ומציג דוגמה מושלמת כיצד לשבור מחסומים ולסלול את הדרך לנשים בעולם הספורט הימי ובכלל.
Comments