top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

זה לא המבורגר, זה אוראו!




מכירים את המושג ״תפריט המבורגר״? מדובר בתפריט המובייל הנפוץ של שלוש שורות אחת על השניה שהקלקה עליו פותחת לרוב תפריט של אפשרויות - זה קיים כמעט בכל אתר מובייל בעולם. אוראו תהו למה זה נקרא תפריט המבורגרים, כשהוא נראה תכל׳ס כמו ערימה של אוראו. אז הם החליטו לשנות את המושג השגור ל״תפריט אוראו״. יומרני מצידם?


כדי לגרום לצרכנים לראות עוגיות ושמנת במקום קציצות ולחמניות, Oreo ו-VML הפכו את כל תפריטי המבורגר בכל האתרים לקודי קידום עבור Oreos. מה זה אומר? שכאשר הגולשים לוחצים על תפריט המבורגר כדי להרחיב אותו, הם יכולים להזין כל אחת מהכרטיסיות או שמות הקטגוריות (למשל, "אודות", "צור קשר", "שאלות נפוצות" וכו') בתור קודי קידום עבור הצעות עוגיות ב- oreomenu.com. הנה סרטון שמסביר הכל:




אגב, זו לא הפעם הראשונה ש- Oreos מופיעים במקומות קריאייטיביים ולא צפויים. בשנה שעברה, היא אוראו ערכה מהלך עם ברקודים כאשר הזמינה את הלקוחות לסרוק ברקוד חלב כדי לחסוך בחלב ובאוראוס. לא ידע מה אתכם, אני חולה על רעיונות כאלה.






למען היושר, צריך להגיד שאוראו הוא לא המותג הראשון שמייצר קמפיין סביב תפריט ההמבורגר. מוקדם יותר החודש, מקדונלד'ס פינלנד ונורד DDB ערכו קמפיין פייק כדי לגלות אם יוצר תפריט ההמבורגרים חשב על ביג מק משולש של מקדונלדס.



Yorumlar


bottom of page