top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

זה ירדוף אתכם- המרדף המטורף של פפסי אחרי הפיצה!



פפסי תמיד הייתה מותג יותר פרוע מהמתחרה הגדולה והנה עכשיו היא יוצאת עם הקמפיין החדש והנועז שלה "Pepsi Chase Cars", שמזכיר לכולם למה פפסי היא השותף המושלם לפיצה. בשיתוף פעולה עם סוכנות BBDO Worldwide, פפסי יצרה מהלך מלא אקשן, שבו מכוניות מירוץ של פפסי רודפות אחרי משלוחי פיצה ברחובות לוס אנג'לס, כדי להבטיח שהפיצות יגיעו עם פפסי קרה ומרעננת.


יודעים מהו הערב שבו מזמינים הכי הרבה פיצה בארץ? לא תאמינו- יום שני. למה? כי זה היום של האבות הגרושים שבו הם בדר״כ מתעצלים להכין ארוחת ערב לילדים. אבל בארה״ב זה דווקא יום שישי. מעל 43% מההזמנות שמתרחשות ביום הזה. בשיתוף פעולה עם DoorDash, פפסי הציעה עשרות אלפי פיצות חינם לצרכנים שרוכשים בקבוקי פפסי ומשקאות אחרים כמו פפסי זירו סוכר, דיאט פפסי או פפסי בר דובדבן. ההזמנות דרך DoorDash כוללות רשתות פיצה מובילות כמו Little Caesars, Papa Johns, Pizza Hut ו-Marco’s Pizza.


הסרטונים ההומוריסטיים והמושקעים שמלווים את הקמפיין מציגים את מכוניות הספורט הכחולות של פפסי רודפות אחרי נהגי משלוחי פיצה, במרדפים שכוללים סצנות די קשוחות המצולמות במצלמות דלת ורכב, בליווי מוזיקלי שמכניס אווירה של קרב עיקש על הטעם. השפה הוויזואלית המחוספסת עם נגיעות של חוצפה והרפתקנות, מייצרות תוצר מושלם לרשתות החברתיות.




בטיקטוק ובאינסטגרם, פפסי לקחה את הקמפיין צעד נוסף קדימה עם תכנים קצרים, דינמיים ומשעשעים, שהציגו את המרדפים המפורסמים ברוח קלילה וקומית. עם סרטונים שצולמו בסגנון מהיר ומלא אנרגיה, כולל מאחורי הקלעים ופספוסים מצחיקים, פפסי הצליחה להתחבר לקהל הצעיר ולשמור על רלוונטיות ברשתות החברתיות. הם אף יצרו אתגרים, פילטרים ייחודיים, והזמינו את המשתמשים לשתף תוכן משלהם תחת ההאשטאג #BetterWithPepsi, מה שהפך את הקמפיין לוויראלי וחיזק את החיבור עם הצרכנים בצורה בלתי אמצעית.



ג'ני דנזי, ראש שיווק המותגים של פפסי, מדגישה שהקמפיין הוא לא סתם עוד מהלך פרסומי אלא חלק מאסטרטגיית #BetterWithPepsi של המותג, שמטרתה להראות איך פפסי משדרגת את טעמי האוכל, במיוחד כשמדובר בפיצה. "כשאתה אוכל פיצה, מגיע לך ליהנות ממנה במלוא הפוטנציאל שלה," אומרת דנזי לאתרי הפרסום בעולם "והפעלול הזה מדגיש את המחויבות שלנו להבטיח שכל ביס פיצה ילווה בלגימת פפסי קרה".


עם למעלה מ-4 מיליון צפיות ביוטיוב תוך ארבעה ימים בלבד, הקמפיין הפך לתופעה מדוברת, ופפסי ממשיכה לשבור גבולות עם קריאייטיב חצוף וחדשני, שמזמין את הצרכנים לרדוף אחרי הפיצה שלהם – כי עם פפסי, כל ארוחה פשוט טובה יותר.

Comments


bottom of page