הפרסומת התת-הכרתית של היינץ בדדפול ווולברין
נו, כבר ראיתם את להיט הקיץ של מארוול- "דדפול ווולברין"? אם לא, מומלץ בחום. בכל אופן, האם שמעתם על שיתוף הפעולה השיווקי של הסרט עם היינץ? הנה הסיפור המלא...
הפרסומת (סוכנות הפרסום Rethink) שכותרתה "Deadpool & Wolverine - Can't Unsee It", מתחילה כמו טריילר רגיל לסרט. ואז, בפתאומיות, קטשופ עגבניות וחרדל צהוב של היינץ מחליפים למאית שניה את גיבורי העל שעל המסך. ריינולדס, בתפקיד דדפול, קוטע את הפרסומת ואומר, "בדרך כלל אני אוהב פרסום תת הכרתי, אבל לא כשהוא מתעסק עם הטריילר שלי." בקיצור, ברגע שראיתם את הדמיון, אתם לא יכולים שלא לראות את זה.
בנוסף לסרט פוזרו שלטים עם אותו רעיון בדיוק ומשחקי מדיה שהפכו לויראליים ברשת.
וזה לא נגמר בכך. היינץ הגדילו לעשות והשיקו פריטי אספנות במהדורה מוגבלת – בקבוקי קטשופ וחרדל מעוצבים בהשראת דדפול ווולברין. קטשופ עם מסכת דדפול, חרבות מאחור וחגורתו, וחרדל עם מסכת וולברין, טפרים מציצים מהצדדים וחגורה.
ליזי גודמן מהיינץ מספרת שהרעיון נולד לאחר שמעריצים ברשתות החברתיות ציינו את קווי הדמיון בין גיבורי העל לרטבים. "לא יכולנו להתעלם מזה," היא אומרת. כמו תמיד, שווה להקשיב לשיחות ברשת. יש שם לעיתים את הרעיונות הכי טובים.
Comments