איך מנהלים את הקריאייטיב של פיקוד העורף כשאתה מפונה מהצפון? פרק בונוס עם יובל פרחי
בפרק הבונוס הזה, יובל פרחי חובש את כובע מנהל הקריאייטיב של פיקוד העורף. השיחה נפתחת בניסיון להבין את תפקידו של יובל בפיקוד העורף, תפקיד אליו נכנס בעקבות הקורונה. הוא מספר על אתגרי תפקידו בהעברת מסרים קריאייטיביים שמצילים חיים ומחייבים רגישות רבה – בין יצירת שגרה לבין מניעת פאניקה בקרב הציבור.
במהלך השיחה, יובל מציין דוגמאות לקמפיינים שנעשו בפיקוד העורף, כמו הקמפיין "לחיות לצד ההנחיות," שנועד להניע את הציבור לחזור לעבודה תוך שמירה על ערנות להנחיות הבטיחות. בנוסף, אנחנו דנים באסטרטגיה של קמפיינים יצירתיים כמו "מקום טוב באמצע" שמסביר את החשיבות של מקום מוגן בזמן אזעקה, ואפילו משתף סיפורים מאחורי הקלעים, כמו ההחלטה להמליץ לציבור להצטייד ב-72 שעות מזון ומים בתחילת המלחמה ועל המהומה שהתפתחה בעקבותיה.
הפרק מציג את האיזון שצוות הקריאייטיב של פיקוד העורף נדרש לשמור בין מסרים רציניים לבין הרצון לשלב הומור בפרסומות כדי להקל על הציבור ולקדם מסרים חיוניים, גם במצבי חירום. ולסיום מסביר פרחי כיצד הוא וצוותו מנסים לקדם הבנה ומודעות למצבי חירום תוך שימוש באסטרטגיות פרסום חדשניות.
או פה באתר:
Opmerkingen