למה הפרסום היום פחות קונספטואלי? פרק 328 עם יורם לוי, שותף בברוקנר יער לוי
פרק סוער ונוקב עם אחד מאנשי הקריאייטיב הבכירים והותיקים בארץ, מי שהיה סמנכ״ל הקריאייטיב בתקופת הזוהר של באומן והיום שותף במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי.
דיברנו (שלא לומר, התווכחנו) על הבחירה הקלה מדי למהר היום לעבוד לפרזנטורים, על שחיקת המותגים, על הירידה בחשיבה הקונספטואלית, על התפקיד של תחרויות ופרסים לעומת הפידבק ברשתות החברתיות, על וואן אופים ופרסומות דחקה, ״פרסום אמיץ״ וגם, מה הוא חושב על מנהלי.ות השיווק של הדור החדש?
הפרק שזור בתחנות הקריירה של יורם, ההחלטה שלו להפחית בעבודה במשרד ולעבור ל-3 ימי עבודה בשבוע, האם הוא פחות נהנה היום מהעבודה הקריאייטיבית ועל הקריירה המוזיקלית שהוא מתניע במקביל , על ההתחלה בתרצה גרנות, מה הוא חושב היום על הפרסום דאז של שלמור, על תקופת הזהר בבאומן והעבודה שלו בקמפיינים הפוליטיים עם לפיד, בוזי ובנט וגם הסיפורים מאחוריי הקמפיינים של מגדל, סנו, דיזיין סנטר, שוקולד פרה ועוד.
פרק עם שיחה כנה שלכל פרסומאי.ית ומנהל.ת שיווק חשוב לשמוע.
להופעה הקרובה של יורם בירושלים: https://www.eventer.co.il/dmd67
להופעה בפרדס חנה: https://tickchak.co.il/51892?ref=13BW
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/5h3myvcw
או פה באתר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מבצע לחברי הקהילה: 25% הנחה לתשלום הראשון (חודשי או שנתי) + 1000 סמסים בשקל: https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/ עם הקוד: meiran_creative-first_co_ilPR
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
コメント