איך עושים סושיאל באמריקה? פרק 183 עם טל נברו, הבעלים של סושיאל ליידי
טל נברו הייתה דמות ידועה ונחשבת (וגם קצת שנויה במחלוקת) בעולם המדיה החברתית בארץ, קראו לה פיית הפייסבוק או ליידי לייק היא הרבתה להתראיין בתקשורת, לשתף את הגולשים בתמונות ובסיפורים אישיים ואפילו פתחה בית ספר לסושיאל מדיה בשם סומו. לפני 4 שנים היא עברה לאל איי ומאז היא מנהלת את החברה שלה ״סושיאל ליידי״ ומנהלת את פעילות הסושיאל ללקוחות ישראלים, אמריקאים ואירופאיים.
בחלק הראשון של השיחה דיברנו על הניסיון שלה בסושיאל מדיה האמריקאי ומה ניתן ללמוד ממנו עבור המותגים הישראלים, איך היא מפצחת בריפים, מה עושים עם מותגים שנפגעו מהקורונה, אלו מדיות מתחזקות עכשיו ואלו נחלשות, וגם התווכחנו קצת על עולם חדש מול עולם ישן ועל כוח של רעיון גדול מול פעילות סושיאל שוטפת.
לאחר מכן דיברנו על טל נברו המותג, איך קיבל אותה ענף הפרסום, על הביקורת שספגה בארץ על הבלוג שכתבה וההחלטה לשתף את חייה האישים בסיפורים ותמונות חושפניות, על בית הספר לדיגיטל שפתחה ולבסוף על המעבר לאל איי, איך התחילה לגייס את הלקוחות, על עבודה עם לקוחות מרחוק ולאן היא שואפת להגיע מבחינה עסקית.
הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מלקוחות: https://freelancim.com/
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments