top of page

הפעם הגזמנו! פרק 396 עם רחלי רוטנר אשת תוכן וקריאייטיב

תמונת הסופר/ת: Meiran PachmanMeiran Pachman


איך הופכים תוכן להצלחה מסחרית בלי לאבד את הקריאייטיב? איך שומרים על הומור קיצוני בעולם הפרסום שמעדיף ללכת על בטוח? ולמה מותגים כל כך מפחדים מהומור נועז?


רחלי רוטנר, אחת היוצרות הכי מצחיקות (שיחה מאוירת, wako, הפודקאסט ״הפעם הגזמתם״), מספרת איך בנתה קריירה בלי מסלול ברור – מכתיבה, איור והפקת וידאו ועד שיחות מאוירות שהפכו לתופעה ויראלית. איך משלבים בין קריאייטיב נקי לפרסום מסחרי, ואיפה עובר הקו בין אותנטיות לסוג ההומור שמותגים מוכנים לשלם עליו?


דיברנו עם על איך טיקטוק ואינסטגרם שינו את הדרך שבה קריאייטיב נולד, מופץ ונצרך, אבל האם הן באמת מאפשרות חופש יצירתי, או שהן כופות פורמטים שהורסים מקוריות? האם הפרסום הפך לשמרני יותר בגלל הפחד מתגובות ברשת, על גבולות ההומור בפרסום ואיך בכל זאת יוצרים פרסום מצחיק שמצליח לעבור את הלקוח?


פרק נדיר לכל מי שעוסק בקריאייטיב, פרסום ותוכן, ורוצה להבין איך אפשר להצחיק ולשמור על אמירה אישית גם כשמדובר בפרסום מסחרי.


או פה באתר:





 

Comments


bottom of page