במה השתנה עולם האסטרטגיה? פרק 275 עם רונית כספי סמנכ״לית האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס
רק לפני 3 חודשים עזבה רונית כספי את תפקידה כמנהלת האסטרטגיה של חברת המיתוג אוסום וחזרה לחיק משרדי הפרסום בתפקיד סמנכ״לית האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס הכוללת בין היתר את באומן, ליאו ברנט וגליקמן.
הפרק התחיל בסקופ שלא אגלה כאן, כי צריך לשמוע אבל לאחריו, דיברנו על קבוצת הפרסום המקומית הבינלאומית, מה המשמעות של עבודה כקבוצה, מה היא מקבלת מעמיתיה הבינלאומיים, איך נראה התפקיד שלה ביום-יום ואיך היא מגדירה את את ה-dna של כל משרד אצלה בקבוצה.
דיברנו על חשיבות הקריאייטיב בעינייה, למה לדעתה רוב משרדי הפרסום הגדולים פחות עובדים בזה היום, על שחיקת האסטרטגיה והמותג, מה היא חושבת שהתפקיד המרכזי היום של המשרד ואיפה היא רואה שינוי בתפקיד האסטרטגיה היום בהשוואה לתהליכי האסטרטגיה הקלאסיים של פעם.
בהמשך דיברנו על ההבדל בין אסרטגיה של משרד מיתוג לבין פרסום, על תהליך אחד שהיא מאוד מתגאה בו וגם התווכחנו לא מעט על האסטרטגיה החדשה של בנק הפועלים ולבסוף, איך יוצרים אסטרטגיה למותג ענק כמו שופרסל.
פרק סופר מעניין עם אשת מקצוע חריפה, חדה ואנרגטית!
מוזמנים להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים. חפשו את ear catcher או לחצו על הלינקים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/5xmwffzu
או כאן באתר:
הפרק בשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentarios