top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

איך משווקים מותגי רכב? פרק 322 עם נעמה ביטון סמנכ״לית השיווק של קבוצת לובינסקי



להיות מנהל שיווק נראה לי תפקיד מאוד מאוד מאתגר בימינו, בטח בקטגוריית הרכב, מלאת התחרות, שבה אין כמעט בידול מוצרי אמיתי. לכן עניין אותי מאוד לנסות להיכנס לנעליים של נעמה ביטון, סמנכ״לית השיווק של קבוצת לובינסקי המשווקת בין היתר את פיג׳ו, סיטרואן, אופל, mg ו-ds.

אז איך מגיעים בכלל לטופ אוף מיינד של הצרכן בשוק שבו יש כ-70 מותגים, איך מבדלים בין מותגי הרכב השונים שדומים אחד לשני מבחינה מוצרית, איך מייצרים תדמית בעידן שבו חשוב מאוד לייצר כל הזמן מכירות, האם שווה לפרסם בטלוויזיה ואיך גורמים ללקוח הקיים להמשיך ולקנות את הרכב הבא באותה חברה.

דיברנו לא מעט על דוגמאות קונקרטיות, איך עושים פרופיילינג לרוכשי המותגים השונים, למה היא מפרסמת את אופל בעיקר בערוצי הספורט, על איך הפך mg ממותג לואוקוסט לרכב חשמלי מוביל וגם, על הבחירה לפרסם את פיג׳ו בקליפים של נועה קירל למרות שאין לה רישיון נהיגה, על שימוש ברשתות חברתיות ומשפיענים, איך עושים פרפורמנס חכם ומה אומר עליי מותג הרכב שבו אני נוסע?


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher.

או פה באתר:


הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית

הטבה מיוחדת למאזיני הפודקאסט: התנסות חינמית + 25% לשנה ראשונה + 1000 סמסים חינם: https://www.smoove.io/

להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter

כנס ה-ai ״הכל מבינה״ של תעשייה- 25% הנחה על כל המסלולים עם הקוד: creative

92 views

Comentários


bottom of page