top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

איך נשווק במטאוורס? פרק 239 עם משה רדמן, מומחה לחדשנות



אחרי ההכרזה הגדולה של צוקרברג, אין מי שלא מכיר היום את המושג מטאוורס ומבין שאנחנו בדרך המהירה לחיים מלאים בתוך היקום החדש והמסעיר הזה. כדי להבין יותר טוב מהו המטאוורס ובעיקר איך נתנהל בו מבחינה שיווקית ופרסומית, הזמנתי את משה רדמן, אחד המומחים הגדולים בארץ בנושא.


בתחילת הפרק ניסיתי להבין עם משה מהו בדיוק המטאוורס, על עולמות ה-vr וה-ar ועל הילדים שלנו שכבר חיים בו לגמרי, בזכות הטכנולוגיה שהולכת ומתקדמת.


דיברנו על איך אנחנו המשווקים והפרסומאים צריכים להיערך למטאוורס, איך אפשר להתחיל להתנסות ולהשתפשף בו כבר עכשיו, על רובלוקס, מיינקראפט והופעות חיות בפורטנייט, ואיך כבר היום אפשר להתחיל לפעול במשחקים ובעולמות האלה.


בהמשך דיברנו גם על העתיד היותר רחוק של המטאוורס, לאן זה הולך ואיך ייראה עולם השיווק בעוד שנים ספורות. איך ניצור נוכחות במטא, איך ייראה האיקומרס, על רכישות לאוואטרים ועל שילובים בין העולמות הוירטואליים לבין העולם הפיזי.

לסיום דיברנו על טכנולוגיית ה-nft ואיך היא מתחבר למטאוורס, על מטבעות וירטואליים ועל הקרב בין החברות הגדולות שרוצות להיות אלו שישלטו ביקום הוירטואלי ומה תפקידן של הממשלות בעידן הזה.


פרק חובה לכל איש פרסום ושיווק שרוצה להיערך לעידן המטא!

לפודקאסט של משה: https://tinyurl.com/4v2rv7v6




הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/


 

אוהבים את הפודקאסט? אשמח אם תצביעו עבורו בתחרות פודקאסט השנה של גיק טיים: https://www.geektime.co.il/best-israeli-podcasts-of-2020-results/


רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

201 views

Comments


bottom of page