למה קורסים המרקטפלייסים? פרק 339 עם מיכאל מיטרני סמנכ״ל שיווק והאיקומרס של סופר-פארם אונליין
בחודש שבו נסגרים המרקטפלייסים הגדולים אחד אחרי השני (שופרסל, עזריאלי, גרו), היה חשוב לי לברר איך זה קרה פתאום, למה דווקא עכשיו ומה סופר-פארם עושים אחרת ונכון יותר.
לשם כך הזמנתי את סמנכ״ל השיווק, האיקומרס והחדשנות של סופר-פארם כדי לשמוע ממנו על מצב שוק האיקומרס הישראלי, מה הסיבות לדעתו שגרמו לאתרים האחרים להיסגר, איך הוא נמנע מהן והאם הם נהנים מצמצום המתחרים בתחום.
המשכנו בשיחה על חדשנות בסופר-פארם, כיצד היא באה לידי ביטוי, על אימוץ הטכנולוגיות ע״י הצרכנים, על החשיבות של הסניפים הפיזיים בתהליך האיקומרס ועל ההחלטה שלהם לפני שנים לפתוח מרקט פלייס, איך זה משפיע על המותג עצמו ומה סוד ההצלחה שלהם.
לסיום דיברנו על ריטייל מדיה, איך הפכו האתרים והרשתות הגדולות למדיה אפקטיבית, על חיבורים לעולמות ה-ar וגם, איך השפיעה המלחמה על ההתנהגות הצרכנית והאם יש סיכוי שבעוד חצי שנה נראה גם את המרקטפלייס שלהם נסגר.
פרק לימודי עם המון תובנות מפי אחד ממומחי האיקומרס הגדולים בארץ!
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
ספוטיפיי: http://tinyurl.com/3ruy5swt
או פה באתר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. https://www.smoove.io/he/meiran_creative-first_co_il/
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
לפרטים על ההרצאה ״10 המהלכים השיווקיים והפרסומיים הכי טובים של 2023״:https://www.creative-first.co.il/best2023
Comments