איך הפכתי בשמונה חודשים לבכיר בתעשיית ה-AI העולמית? פרק 356 עם מתן כהן גרומי, מנהל הקריאייטיב העולמי של פיקה
הסיפור המדהים והמעורר השראה של מתן גרומי, עד לפני פחות משנה במאי ובעל חברת הפקה לפרסומות והיום, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה המדוברת והמובילה של עולם ה-AI. מתן מספר על הקריירה שלו שתמיד שילבה קפיצות מדרגה- מביצועיסט בסטודיו לעורך אפטר מבוקש, איך הפך לבמאי פרסומות עסוק ובעל חברת הפקה ואיך גרם לחברת פיקה העולמית לשים לב אליו ולהזמין אותו אליה לשמש בתפקיד הבכיר וגם, מה הרגיש ביום שסורה יצאה עם מודל הוידאו שלה.
עוד לפני כן, מתן מספר על יכולות הבינה המלאכותית המופלאות שגילה בעבודתו, איך ערך באמצעות הטכנולוגיה את הקליפ ללהקה שלו, מה לדעתו היתרון של אנשי הקריאייטיב והיוצרים בעבודה עם AI ואיך עושים את זה נכון וגם, איפה הטכנולוגיה עוד לא מספיק מפותחת, מה צפוי לנו בעתיד הקרוב ואיך כל איש קריאייטיב יכול (וחייב) להיכנס ולהתנסות בכלים החדשים כדי להמציא את עצמו מחדש.
פרק שאפשר ללמוד ממנו הרבה אעל יזמות, חדשנות וקריירה, עם אחד מסיפורי ההצלחה המעניינים של התקופה.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/4jvebc2f
או פה באתר:
כל הפרטים על אירוע גרנות ברביעי הקרוב ולינק רכישת הכרטיסים פה:
(הנחה מיוחדת למאזיני הפודקאסט עם הקוד: first ל-100 הראשונים)
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
כל מה שחדש בעולם מחכה לכם בעמוד האינסטגרם המתחדש: https://www.instagram.com/creative.first/
Comments