top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

היזהרו מחיקויים



כבר הרבה מאוד זמן שלא ראיתי פרסומת כל כך טובה כמו זו, החדשה של מגנום. מדובר בסרט ספרדי שנועד להזהיר את הצרכנים מכל מיני ארטיקים שמתחפשים למגנום אבל הם לא הדבר האמיתי.


מה שמגניב פה במיוחד הוא שהבריף עצמו הוא זוועה. תחשבו על צוות הקריאייטיב שקיבל את המשימה המבאסת הזו ואיך הוא הצליח להוציא ממנה מטעמים, תרתי משמע. איך הצוות עשה את זה? במילה אחת- קונספט. ברגע שעלה הרעיון של ״מה עוד בחיים שלך הוא מזויף״, הסרט כבר די כותב את עצמו. אבל אל תמעיטו לרגע בחשיבות של הדוגמאות עצמן והאסקלציה שהופכת קיצונית מרגע לרגע. תוסיפו לזה ביצוע של קולנוע אירופי מאופק שמשלב דברים שבדרך כלל אנחנו לא מדווחים לעצמנו: הסטיילינג של המקום, הצילום, המוזיקה וכו׳. כל אלה יחד, יוצרים פרסומת שהיא סוג של פיצ׳ר קצר ומעולה.


באופן מפתיע, לא ראיתי את הפרסומת הזו בשום אתר מוביל בעולם פרט לאחד ולכן לא מצאתי את הקייס סטאדי עצמו או פרטים על ההפקה, אבל הנה דבר אחד שבטח אפשר ללמוד ממנה: אין בריפים קשים, יבשים ומשעממים. הכל תלוי במה שהאסטרטגיה והקריאייטיב עושים ממנו, איך הופכים בריף מוצרי לסיפור, איך גורמים לצרכן להתחבר רגשית למסר ולהבין שמדובר בהרבה יותר מחיקוי של ארטיק, אלא מסגנון חיים שלם וכל אחד צריך לבחור לעצמו האם הוא מוכן לחיות עם אנשים ״מזוייפים״ או עם אנשים שלא מתפשרים על המקור.




205 views

Comments


bottom of page