איך בוראים מותג? פרק 232 עם מעיין רשף, בעלים ומנכ״ל Shake Design
מעיין רשף עומדת בראש אחת מחברות המיתוג המובילות בארץ. בין היתר היא ממתגת את ליברה, שטראוס, סודה סטרים, סולתם, אהבה ועוד.
בשיחה בינינו ניסיתי להבין איך עובד כל התהליך של המיתוג, כמה חשובה האותנטיות, מה עושים כשלמוצר אין שום ייחוד, איך ממציאים שם למותג, מה התפקיד של האסטרטגיה ואיך סיפור המותג מתרגם בסוף ללוגו, צבעוניות ולתוצרים.
חלק גדול מהפרק הוקדש למיתוג של ליברה, איך נבחר השם (ומה היו השמות שנפסלו), מדוע נבחר הצבע הצהוב וחשוב מזה, מה סיפור המותג של חברת הביטוח הצעירה ואיך הוא בא לידי ביטוי בנראות שלו.
דיברנו גם על החיבה שלה לעיצוב אריזות, על המיתוג החדש של פייסבוק כמטא, על ההבדל בין מחלקות הדיזיין של משרדי הפרסום לבין חברות המיתוג, על אפשרויות העיצוב העצמאיות היום בקאנבה ותוכנות דומות, על עיצוב אתרים וגם על המיתוג של החברה שלה עצמה, על השינויים שביצעה בעקבות הקורונה וגם, למה מיתוג עולה כל כך הרבה כסף ואולי מיתוג זה בסך הכל גרפיקה עם יחסי ציבור טובים.
רצוי להאזין בכל אפליקציות הפודקאסטים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/5bzaw9d9
בגוגל פודקאסט: https://tinyurl.com/r22psfzw
או פה באתר:
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.
רוצים לראות את הדוגמאות שמעיין מדברת עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentários