top of page

איך מפרסמים סוד? המיתוג המרגש מאחורי טבעות האובדן

תמונת הסופר/ת: אורי נוהאורי נוה


יש הרבה צורות ודרכים להתבונן על המיזם המרגש הזה של  Little Santi. אותי מאוד סקרן ללמוד ממנו איך בעצם מתמודדים עם לפרסם סוד? איך יוצרים אנגייג׳מנט ושיווק על נושא אינטימי שלרוב מושתק - אבדן הריון מוקדם.



Little Santi Designs

היא יוזמה מלאת חמלה שנוסדה על ידי ג'ס רוברטס ומהאובדן האישי שלה – תינוק בן 9 שבועות, (שסנטי היה אמור להיות השם שלו) שאובחן ללא פעימות לב. רוברטס מתארת שהרגישה כאילו אסור היה לה להתאבל על האובדן מחשש לגרום לסביבה אי נוחות. השקט סביב זה, היא אומרת, היה מחריש אוזניים.


רוברטס חיפשה דרך לתת ביטוי לאובדן שלה ושל נשים רבות ובחרה בעיצוב טבעת כמדיה שתספר את סיפור האובדן. זאת בחירה מיוחדת וחכמה כל כך: מצד אחד היא גלויה לכולן ומצד שני אוצרת סוד.


ממליץ לקרוא את הסיפור של המותג במילים ודרך העיניים של ג'ס רוברטס ואת הסיפורים האישיים בעמוד האינסטגרם.


הנה כמה מחשבות על המיתוג והסטוריטלינג:

הכוח של דימוי מדוייק

הטבעות ממותגות לפי מספר השבועות ושם של פרי או זרע המייצגים את גודל התינוק במהלך אותו שבוע.

יש כאן סטוריטלינג שלם דרך דימוי מדויק של מילה אחת: שומשום, אוכמניות, ליים ועוד חפשו באתר את find your ring.







תראו רגע את הלוגו

הוא מעוצב בפשטות עם כתב יד נעים, (במבט ראשוני נראה כמו לוגו של קונדיטוריה או חנות בגדי תינוקות בנוה צדק), בחירה חכמה ליצור רושם ראשוני הפוך לגמרי מכובד הנושא שעליו הוא מדבר.


 


רגש גם בפקשוט

זה נראה שהושקעה הרבה מחשבה וכוונה בצילומי הטבעות. הבחירה לצלם אותן עם רמז לשרוול בד לבן, משדר גם נשיות וגם משהו שברירי ומסתתר.



לסיום:

בקלות המיזם הזה היה יכול לפספס, להיות קיטשי מידי, בוטה מידי וכו׳ היה צריך פה יד אמן - אומנית ליתר דיוק, כדי להרגיש איפה עובר הגבול בין להיחשף ללהיות בוטה.


ודבר אחרון: שלא נדע...


 



コメント


bottom of page