top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

מה למדתי על הסברה בימי מלחמה? פרק 330 עם האסטרטג אורי לברון



כמו רוב אנשי הפרסום, גם אורי לברון, אסטרטג העל, התגייס בהתנדבות למאמצי ההסברה של ישראל תוך שהוא חובר לחמ״ל ההסברה של חברות ההייטק שמרכז אנשים ממטא, מאנדיי, פייבר, גוגל, טיקטוק ועוד.

כאיש אסטרטגיה, לברון לקח על עצמו לעשות קצת סדר במסרים, לייצר פוקוס, לאסוף ידע ולהבין מה עובד ומה לא עובד ובעיקר איך מדברים עם הקהל הבינלאומי. לברון פורט בפרק את האסטרטגיה שלו, מה המסרים הפוזיטיביים ונגטיביים שעובדים, למה הוא נגד המסר של the west is next, מי קהל היעד העיקרי של הקמפיינים, למה זה דוגמה לקמפיינים פוליטיים בהם עסק, על עבודה מול משפיענים וסלבס בינלאומיים, דוגמאות של קמפיינים שעובדים טוב ואיך יוצרים יותר כאלה וגם, איך מתמודדים עם ההסברה שהופכת ליותר מסובכת ככל שהמבצע נמשך.

בהמשך דיברנו גם על ההתנהות של מותגים בימים אלה, מה תפקידם במלחמה, מתי לפרסם ומתי זה מצטייר כמהלך ציני וגם מילה לחברים והחברות שאיבדו את העבודה ולמה כדאי להם במיוחד להתנדב דווקא עכשיו.


מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:


בספוטיפיי: https://tinyurl.com/dnbcub3w

או פה באתר:


73 views

Comments


bottom of page