top of page

איך משאירים את גראוויטי רלוונטית בעידן החדש? פרק 393 עם שרון קונופני מנכ״לית גראוויטי

תמונת הסופר/ת: Meiran PachmanMeiran Pachman


שרון קונופני, הייתה פרסומאית ויזמת והיום היא שותפה ומנכ"לית גרביטי שעוד זוכרת את הימים שבהם אנשי קריאייטיב היו ״גרים״ בבתי פוסט וזה היה מקום מפגש של פרסומאים ולקוחות שהיו מגיעים קבוע להקרנות לקוח. אבל היום כל אחד יכול לערוך סרטונים מהטלפון. האם זה אומר שאין מקום יותר לפוסט-פרודקשן איכותי? 


שרון מסבירה למה דווקא בעידן של שפע תוכן מותגים לא יכולים לוותר על סטודיו מקצועי, וכשהיא מסתכלת על מה שקרה השנה בסופרבול, היא רואה את הפערים בין הגישות. בעוד שבארה"ב מפרסמים משקיעים בטכנולוגיות ויזואליות מתקדמות, אפקטים מרשימים וסיפורים קולנועיים כדי לייצר חוויות יוצאות דופן, בישראל ניכרת לעיתים מגמה הפוכה – חיסכון בתקציבים והתמקדות בתוכן מהיר וזול על חשבון איכות ונראות. האם זו טעות? ואם כן, איך מחזירים את החדשנות לקדמת הבמה?


גם השוק השתנה, והתחרות היום לא דומה למה שהייתה בעבר. מותגים מכניסים יכולות עריכה פנימה, פרילנסרים עובדים מהבית, וחברות מזרח אירופאיות מציעות מחירים שוברי שוק. במקום קרב על איכות – התעשייה נגררת לקרב על מחיר. שרון מסבירה איך גרביטי מצליחה להתמודד עם המציאות החדשה ולמה דווקא עכשיו יש צורך בגישה שמבוססת על טכנולוגיה מתקדמת וחשיבה קריאייטיבית.


דיברנו גם על המהפכה של AI בעולם הפוסט-פרודקשן – האם הוא לא מייתר את התעשייה הזו, איך גרביטי כבר משתמשת בבינה מלאכותית כדי לייעל תהליכים, לחסוך זמן וליצור דברים שבעבר היו דורשים חודשים של עבודה ידנית, ואיך השילוב בין טכנולוגיה לאנושיות יגדיר את העתיד של יצירת תוכן.


פרק שמרים את המסך על תעשייה שמשתנה בקצב מהיר, עם תובנות חדות לכל מי שמתעסק בפרסום, קריאייטיב ותוכן.


או פה באתר:



 

22 צפיות

コメント


bottom of page