top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

האם יציאה לעצמאות היא יציאה לחירות? פרק 163 עם כנרת האובן, מנהלת השיווק של חשבונית ירוקה



לרגל פסח קבלו פרק קונספט שעוסק בשאלה הגדולה מכולן: האם היציאה לעצמאות היא באמת יציאה לחירות?


על כך עוסק החלק הראשון של הפרק. בחלק השני, דיברנו על ״חשבונית ירוקה״ ואיך הפך למותג מוביל וכל כך אהוב, בלי פרסום כמעט ובזכות הרבה עבודת תוכן.


כדי לענות על השאלה הראשונה הזמנתי את כנרת האובן, מנהלת השיווק של ״חשבונית ירוקה״, העובדת מסביב לשעון ביצירת תוכן לעצמאים ומכירה טוב מכולם את היתרונות והחסרונות של עצמאות בימינו.

התחלנו, איך לא, בשיחה על המצב ובניסיון להבין האם הקורונה מייצרת יותר עצמאים או פחות. בהמשך דיברנו על שכירים שמשלבים עצמאות קטנה מהצד ועל אנשים מהענף שלעיתים בוחרים לצאת לעצמאות ולפעמים (כמו עכשיו) נאלצים ״לבחור״ בעצמאות כי אין מספיק עבודה כשכירים.


ביקשתי מכנרת טיפים ליציאה לעצמאות, איך שורדים את החודשים הראשונים, מה הטעויות שעושים העצמאים הטריים, איך משיגים את הלקוחות הראשונים, למה חשוב להיעזר באנשי מקצוע ולא לחסוך, איך מייצרים משמעת עצמית, למה חשוב מאוד לעשות תוכנית עסקית ואיך זה שהרבה מאנשי השיווק והפרסומאים, הולכים יחפים ולא יוצרים תוכנית שיווק או נכסים דיגיטליים לעצמם.


בחלק השני של הפרק, דיברנו על המותג ״חשבונית ירוקה״, איך הפך ממוצר שמחליף את פנקסי החשבוניות למותג שלוקח בעלות על ההתנהלות הפיננסית של עצמאי בישראל. דיברנו על הקרב השיווקי מול הפנקסים המודפסים ומול שירותי החשבוניות הדיגיטליות האחרות, ואיך הצליחו לבדל את עצמם ולהפוך למובילים בשוק הזה.


דיברנו על שיטות השיווק שלהם. איך הם מגיעים ללקוחות חדשים ואיך הם יוצרים שיח רצוף עם הלקוחות הקיימים. דיברנו על הבחירה להשקיע בעיצוב ובמיקרו קופי מושקע ואיך זה משפיע על המותג, דיברנו על השקעה בתוכן: ייצור ניוזלטר, יצירת פודקאסט, קהילה פייסבוק ואיך הם יודעים האם ההשקעה הזו מחזירה את עצמה. בהמשך ניסיתי להבין האם הם יכולים לגבות פרמיה בזכות המותג החזק שלהם ואיך הם מודדים את תוצאות מהלכי התוכן שלהם ב-roi.


עוד דיברנו על מודל התשלום שלהם, איך גורמים לכל לקוח לשלם מחיר בסיסי ובעיקר איך הופכים אותם ללקוחות משודרגים שמשלמים תשלומים נוספים עבור שירותי פרמיום. לבסוף דיברנו על המאבק של העצמאים בישראל ולמה הם בוחרים לא לקחת בו חלק וגם, על השאיפות שלה לטווח הקרוב, לפתח עוד את התוכן ולעשות פרסום קונבנציונלי במאס מדיה, כדי להגיע ליותר קהלים.


הפרק בשיתוף Digitalent LIVE, הכשרות קצרות פרקטיות וממוקדות שמועברות בלייב על ידי מומחי דיגיטל מובילים. מאזיני הפודקאסט מקבלים 25% הנחה על כל הקורסים.

למימוש ההנחה הכניסו את הקוד: creative25

לפרטים ולהצטרפות:



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום?

מהר לחצו פה:

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:

הפרק הוקלט מרחוק בעזרת פודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים (גם בימים םאלה):

חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:

335 views

コメント


bottom of page