איך משווקים אלבום חדש בעידן הדיגיטלי? פרק 387 עם עברי לידר
- Meiran Pachman
- 5 בינו׳
- זמן קריאה 1 דקות

תשע שנים עברו מאז שעברי לידר הוציא אלבום חדש – ומאז כל חוקי השיווק וההפצה השתנו. בעידן שבו תשומת הלב שלנו מפוזרת בין אינספור מסכים ותכנים, עברי מוצא דרך ייחודית לשלב בין המוסיקה לשיווק, בלי לאבד את הנשמה היצירתית שלו.
בפרק הזה, הוא מספר על ההחלטה האמיצה לוותר על הפצת סינגלים מובילים ולשחרר את האלבום כולו בבת אחת, מתוך אמונה שהקהל ושדרני הרדיו יבחרו את השירים שהם הכי אוהבים. הוא משתף על אירוע ההשקה האינטימי שבו המוזיקה עמדה במרכז, על טיזרים יצירתיים ברשתות החברתיות שהפכו לחלק מהסיפור, על ההחלטה להתראיין בעשרה פודקאסטים, למה בחר לעלות בקמפיין שילוט וגם, משתף בסיפור על הרגע שבו קאבר ישן שלו הפך לוויראלי בטיקטוק שנים אחרי שיצא.
לראשונה אמן ישראלי כמו עברי לידר מדבר בפתיחות על המתח שבין מסחריות לאמנות וגם איך הוא רואה את תפקידו כפרזנטור של כאל ובעבר של פלאפון, על מכירת שירים לפרסומות ושיצופי פעולה מסחריים בהם היה חלוץ ואף קיבל ביקורת.
פרק אמיץ עם אחד האמנים האהובים עליי שמדבר על נושא שאמנים לא אוהבים לפתוח- שיווק.
או פה באתר:
לצפייה של הפרק ביוטיוב:
אל תשכחו את קוד ההנחה: CATCH22
Employers value individuals who show initiative in enhancing their expertise. Gaining new skills and certifications demonstrates commitment, adaptability, and a drive for excellence. UNICCM offers structured programs that help professionals develop real-world competencies. Their online learning platform makes education more accessible to those balancing work, studies, and personal life. Many learners choose these courses to secure promotions and expand their career opportunities. Continuous learning is a lifelong investment that pays off in career growth and stability.