על קופירייטינג וסיפורים שמוכרים- מתוך פרוייקט הגנום הסיפורי של נועם פיינהולץ בגל״צ
השבוע לא הקלטתי פרק, אבל בדיוק עלה הפרק בפודקאסט של נועם פיינהולץ שבו הוא מדבר איתי על פרסום כחלק מפרוייקט הגנום הסיפורי שלו.
דיברנו על איך סיפור טוב הופך מוצר למותג שמצליח לגבות פרמיה ולמה אנחנו כצרכנים, צריכים את המותגים.
מיהו הגיבור של הקמפיין הפרסומי, המוצר, החברה או הקהל? על פרסומות לבירה, לסודה וטמפונים, איך מספרים סיפור בפרינט, ברדיו ובדיגיטל, על אינסייטים, על חשיבות של רעיון, הסיפור מאחורי קמפיין הרדיו של איחוד ישיר, על הסיפור ההקלטה שלי על הפאדיחה של אראלה ממפעל הפיס, על פרסום שרק אנשי קריאייטיב אוהבים, איך מגבלות יוצרות קריאייטיב, על קמפיינים בדיגיטל שמפעיל את הגולשים, על פרובוקציות, קמפיינים בעידן הקורונה ועוד המון דוגמאות לקמפיינים שאני אוהב ומצליחים לספר סיפור בצורה נהדרת.
הפרק הוקלט ומשודר במסגרת ״פרוייקט הגנום הסיפורי״ של נועם פיינהולץ בגלצ.
להאזנה בספוטיפיי:
להאזנה באפל:
Kommentare