איך משווקים לגיימרים? פרק 267 עם סיון פולק-יהל מלנובו ויעל כהן מריסט גיימינג
איך מגיעים לגיימרים? איך מדברים אליהם, איך לא יוצרים אנטי, לא יוצאים קרינג׳ים ומצליחים לפתח מערכת יחסים ואפילו להעביר מסרים ולייצר מכר?
לפרק מיוחד בנושא שמעטים מבינים בו, הזמנתי את סיון, סמנכ״ל השיווק של לנובו ישראל ואת יעל, מנכ״לית ומייסדת של ריסט, סוכנות המתמחה בפרסום לגיימינג.
פרק לימודי (בשבילי לפחות) על תופעת הגיימינג, על ההבדלים בין הגיימרים השונים, מה זה esporst (רמז, לא בדיוק מה שאתם חושבים), על ניהול קהילות בדיסקורד, על שידורי לייב בטוויץ וביוטיוב, מי המשפיענים בתחום הזה, על שיווק במטאוורס, על מהלכי תוכן שעבדו וכאלה שפחות ואיך עושים את כל זה בתקציבים לא גבוהים ועם פיקוח קשוח של חברה בינלאומית.
פרק פוקח עיניים כי מדובר באחד התחומים הכי צומחים בארץ ובעולם שרלוונטי לכל מי שרוצה להגיע לקהל גדול של צעירים וצעירות היום.
הפרק בשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments