קריאייטיב עולמי | מירן פחמן
כשסמסונג פוגשת את אמילי בפריז!
קשה לחשוב על חיבור יותר מוצלח בין מותג אופנה יוקרתי, אך כזה שפונה למאסה, לבין סדרת הטלוויזיה אמילי בפריז.
ואכן, זה לא הקמפיין הראשון שלהם ביחד, בהמשך אצרף את הסרטון הקודם אבל שימו לב שכוכבת הסדרה בכלל לא מופיעה בסרטונים. אני מניח שזה עניין של כסף. הרבה כסף.
הסרטון מוצג כולו בגוף ראשון (pov של הצלם) ובו הדמויות המוכרות לוק וג'וליאן מקבלים בברכה "עובד חדש" - הצופה - לעיר האורות, אפילו בודקת את השמות של סוכנות גרטו, סוכנות הפרסום הפיקטיבית שמוצגת בתוכנית. אבל ככל שהסרט מתקדם, הגברים נעשים פחות ופחות עדינים לגבי ההעדפות שלהם ל-Galaxy Z Fold5 ו-Flip5 והפרסונות שהם מדגימים, בהתאמה.
הקמפיין מנסה להתמודד עם האתגר השיווקי של סמסונג- לייצר בידול בקרב הצרכנים בין שני המכשירים המתקפלים. הצרכנים מתבלבלים בין המכשירים, בעוד על פי החברה- מדובר בשתי פרסונות שונות מאוד: ה-Fold5 הוא בעל מסך גדול ורזולוציה גבוהה לאנשים ש״מעריכים את הדברים הגדולים בחיים״ וה-Flip5 הוא שיקי ואופנתי.
הפתרון הקריאייטיבי לבלבול נעשה באמצעות ויכול בין שתי הדמויות המובילות של הסרט, המייצגות כל אחת מהן טיפוס שונה שמותאם לאופי שלהן בסדרה. הקמפיין קורא לצופה לבחור צד, להחליט איזה טיפוס הוא ואיזה טלפון מבין השניים הוא בשבילו.
אגב, הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה עם הצוות של ״אמילי בפריז״, כולל עיצוב התפאורה והתלבושות, במטרה שהנראות הויזואלית האופיינית לסדרה, תעבור גם בפרסומת.
הזכרתי לפני כן שזו הפרסומת השניה בשיתוף עם הסדרה. הסרטון הראשון בהשתתפות סילבי גרטו, מנהלת הסוכנות בסדרה יצא לפני שנתיים ובעיניי הוא אף חכם ומוצלח יותר מהסרט החדש. קחו לכם 3 דקות להתפנן על תוכן שיווקי עשוי היטב.
コメント