top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

החדש של טאיקה ואיטיטי - לא תצליחו שלא להתרגש



אנחנו בדיוק בתקופה הזו בשנה שבה יש המון פרסומות לחג המולד ורובן קיטשיות למות. וגם החדשה של דיסני היא מתקתקה, אבל ברמה אחרת לגמרי. השנה, הם חזרו עם "הילד והדיונון", סרטון חג שהפך לשיחת היום, בבימויו של טאיקה ואיטיטי (תור: ראגנארוק, ג'וג'ו ראביט), שהוא כנראה הבמאי היחיד שמסוגל להפוך דיונון לחיית מחמד שכולנו רוצים.


העלילה בקצרה:

ילד קטן פוגש דיונון במהלך צלילה בחופשה משפחתית, והדיונון מחליט להיצמד לו לראש. נשמע הזוי? אולי. אבל כשהם חוזרים הביתה, מתחילה חברות שממיסה לבבות: הדיונון מגלה את החיים ביבשה (כולל באז שנות-אור ושלג), והילד מתכנן עבורו מסע חלומי – לטוס עם סנטה במזחלת. כל זה מתובל בגרסה מרגשת של "Part of Your World" מ-בת הים הקטנה.





מזכיר קצת את ג'ון לואיס, לא?

אם זה מרגיש לכם מוכר, אתם לא טועים. דיסני שאבו השראה מהפרסומות האיקוניות של ג'ון לואיס, עם סיפוריות רגשית שמחוברת לעולמות המותג. אבל בניגוד לג'ון לואיס, דיסני לא מסתפקים בסיפור טוב – הם מפוצצים את המסך ברפרנסים, ביצי פסחא, ואווירת חג שעוטפת אותך כמו שמיכה חמה.


ומה עם הדיונון?

כאן נכנסת הגאונות של ואיטיטי ושל צוות הקריאייטיב ב-Adam&EveDDB. הם הצליחו להפוך את הדיונון, יצור שלא בדיוק משדר "חמוד ומחבק", לדמות שאי אפשר לא לאהוב. עם עיניים גדולות והשראה מעולם החתולים (כן, באמת), הם יצרו דמות שגורמת לך לשכוח שמדובר בכלל בדיונון.


מה אנחנו לוקחים מזה? Storytelling פשוט וחכם, דמויות עם אופי, ונגיעה של נוסטלגיה – זה כל מה שצריך כדי לייצר פרסומת חג שזוכרים. דיסני הצליחו להזכיר לנו שגם בעולם רווי פרסום, קצת קסם ורגש יכולים לעשות את כל ההבדל.

אז בפעם הבאה שאתם עובדים על קמפיין, תחשבו על זה: מי הדיונון שלכם? 🐙🎄


Comments


bottom of page