top of page

איך מותגים חכמים עובדים היום עם קהילות? פרק 389 עם חן הרשקוביץ שותפה מייסדת של Community Forward

Writer's picture: Meiran PachmanMeiran Pachman



איך מותגים יכולים להיכנס לקהילה בלי להיראות כמו פרסום זול? למה השיווק בקהילות לא הפך לתופעה מתפוצצת כמו עולם המשפיענים? ומה באמת מבדיל בין קהילה אמיתית למגבר מסרים רגיל?


בפרק מיוחד של הפודקאסט שלי, חן הרשקוביץ אוחיון, מייסדת-שותפה של Community Forward, חושפת את האתגרים וההזדמנויות בשיווק מבוסס קהילה. היא מסבירה איך קמפיינים חכמים בקהילות מצליחים לייצר שיח אמיתי ותוצאות רלוונטיות, ואיך מנהלי קהילות הפכו לכוח מוביל בתעשייה.


עם זאת, לא הכל פשוט: החשיפה בפייסבוק בירידה, קשה לנבא מעורבות, ולא תמיד קל למותגים למדוד את הערך המיידי של עבודה עם קהילות. חן מציעה פתרונות חכמים שמשלבים בין פלטפורמות שונות – ניוזלטרים, וובינרים, קבוצות ווטסאפ – כדי ליצור מערך שלם שמוביל תוצאות.


העתיד? חן אופטימית. קהילות מותג וקהילות פנים-ארגוניות צומחות במהירות, ושיתוף הפעולה בין מנהלי קהילות ליוצרי תוכן רק מעצים את הכוח שלהן. אז האם זה הזמן של הקהילות לפרוח או שההייפ כבר מאחורינו? התשובות בפרק מלא ערך.


או פה באתר:




 

25 views

Comments


bottom of page