פרסומת לפרסומאים?! צ'יטוס משיקים את פונט 'היד החלשה'

העולם מלא בגופנים מעוצבים: Helvetica, Times New Roman, ואפילו Comic Sans (אם אתם בקטע של להעז). אבל כשצ'יטוס נכנסים למשחק, הם זורקים את כל החוקים לפח, מוסיפים קורטוב של אבק גבינה כתום, ומביאים אייקון פרסום לבמה. התוצאה? The Other Hand Font – גופן שכתוב ביד הלא-דומיננטית, עם המון כוונה, מעט דיוק, והרבה מקוריות.
הגופן הזה, שהושק ביום הכתב היד הלאומי, הוא חלק מהמשך לקמפיין "The Other Hand", שבשנה שעברה הציג את החיים "ביד הלא נכונה" – כשהיד הדומיננטית שלכם עסוקה באכילת צ'יטוס. בסרטון הקודם, צ'יטוס הציגו אנשים שמנסים להתמודד עם משימות יומיומיות כמו ציור וחניה ביד השנייה – והתוצאה הייתה מצחיקה ומבולגנת, בדיוק כמו אבק הגבינה הכתום שהם חוגגים. (יש לינק בסוף)

השנה, הקמפיין מקבל טוויסט חדש עם השקת The Other Hand Font, והכוכב של המהלך הוא ריץ' סילברסטין, מייסד סוכנות Goodby, Silverstein & Partners ואחד מאגדות עולם הפרסום. הסרטון החדש מציג את סילברסטין והצוות שלו יוצרים את הגופן עם יד אחת – תוך התמודדות עם כל הכאוס שבא עם זה – וכולל קריצה הומוריסטית על "האחריות הכבדה" של פרויקט כזה.
רוצים להצטרף לחגיגה? כנסו ל-Cheetos.com ותורידו את הגופן בעצמכם. בנוסף, תוכלו להתקין תוסף לדפדפן Chrome שמחליף כל טקסט באתרי אינטרנט לגופן הייחודי. ואם זה לא מספיק, אתם מוזמנים לשתף ברשתות החברתיות את היצירות שלכם עם הגופן – היצירות הכי מקוריות יזכו אתכם באריזות צ'יטוס במהדורה מיוחדת (אם אתם גרים באמריקה כמובן).
למי שפספס את הסרטון המקורי של הקמפיין משנה שעברה, הנה הצצה:
ואם הגעתם עד לפה, סימן שאתם ממש אוהבים קריאייטיב וחשוב לכם לעקוב אחרי המהלכים החשובים והמובילים בעולם. קודם כל, סחה עליכם. שנית, כדאי לכם להציץ בהרצאה החדשה שלי על סופרבול 2025 ולשלוח למי שאחראי אצלכם על הרצאות בארגון. מי יודע, אולי ניפגש?
Yorumlar