top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

הסיפור המלא מאחוריי CeraVe- המהלך הכי קריאייטיבי בסופרבול



ימים ספורים אחרי הסופרבול וכבר אפשר להכתיר את המהלך הכי יצירתי או לפחות זה שרוב מנהלי הקריאייטיב בעולם הכי אהבו ומדובר כמובן בקמפיין לחברת הקוסמטיקה CeraVe בכיכובו של מייקל סרה (ההוא מסופרבד או מברבי, כל אחד ומה שהוא צורך), בעל השם הזהה למותג.



הכל החל כשלפני שנים פורסמו שרשורי Reddit עם ספקולציות לגבי מייקל סרה והאם הוא קשור למותג בגלל שמו. גם מייקל עצמו שיתף לפני שש שנים סרטון הומוריסטי, עוד הרבה לפני שחשב על שיתוף פעולה עם המותג.





נחזור לימינו. לפני מספר שבועות, החלו לצוץ ברשת רמזים, שמועות וקונספירציות כאילו הוא המייסד של מותג טיפוח העור CeraVe, בעידודם של לא פחות מ-450 משפיענים מובילים.


בינואר, יוצרי TikTok כמו היילי קליל, האנה קוש ואודרי טרלינגר החלו לעורר דיונים סביב המעורבות האפשרית של Cera במותג.


קליל צילמה את השחקן חותם על בקבוקי קרם לחות CeraVe בבית מרקחת בברוקלין, קוש הדגישה את הסרטון של קליל ושיתפה תיאוריות לגבי מה מעשיו של סרה יכולים לרמוז וטרולינגר חפר בחבילת יחסי ציבור של מוצרי CeraVe המעוטרים בפנים ובחתימה של סרה - ככל הנראה כולל כמה מהבקבוקים שקליל תפסה אותו חותם עליהם.








בינתיים, סרה צולם כשהוא נושא שקיות של המוצר ברחבי ניו יורק, תמונות שהופיעו מאוחר יותר בצהובונים ואף עלה סרטון בטיקטוק שחשף את הקרוון שלו על הסט כשהוא מפוצץ במוצרים של CeraVe ואף מחזיק כרטיס ביקור של החברה.


.




ההמהלך הגיע לשיאו כשהוא התראיין לפודקסט הפופולארי של של המשפיענית בובי אלטהוף ונשאל על הקשר שלו עם CeraVe.



רגע לפני חשיפת המהלך, דאגה חברת CeraVe לפרסם פוסט הבהרה על כך שמייקל סרה אינו קשור אליה ושכל מוצרי החברה מפותחים ע״י דרמטולוגים מקצועיים.



בהמשך נערך ״עימות״ בטיקטוק בינו לבין מומחה הטיפול בעור DermDoctor, הלא הוא ד"ר שאה, סביב הטענות השגויות והלא מקצועיות שהוא מפזר.


שיא המהלך וסופו כמובן הוא בפרסומת הסופרבול בכיכובו של מייקל סרה, בה הוא עושה טייק-אוף הומוריסטי על פרסומות קוסמטיקה ואז מתעורר מההזייה שלו כשהוא מציג את הסרטון שלו בפני מומחי העור האמיתיים של CeraVe שמבטיחים שוב כי המוצרים שלהם מפותחים אך ורק ע״י אנשי מקצוע, רופאים ודרמטולוגים.



Comments


bottom of page