איך מפיקים פרסומות בעולם החדש? פרק 176 עם גיל בוראקס
גיל בוראקס הפיק בשנים האחרונות את רוב הסרטים של סודה סטרים, הוא מתמחה בחברות ישראליות שפונות לשוק הגלובלי, חברות שעובדות רובן בלי משרדי פרסום.
דיברנו על שוק ההפקות הישראלי שהתכווץ מאוד והשתנה בשנים האחרונות, על הצורך שלו לבנות חברת הפקה מסוג אחר, על החשיבות של הקריאייטיב בתוך חברת ההפקה ואיך יצר לעצמו נישה ובידול בתוך העולם הצפוף הזה.
דיברנו על כסף ותמחורים בענף שהופך יותר ויותר קשה, למה החברות שאיתן הוא עובד מעדיפות לוותר על משרדי פרסום, על החיבור שלו עם סודה סטרים, איך הוא בוחר את אנשי הקריאייטיב והבמאים שאיתם הוא עובד ואיך מגיעים לעבוד עם החברות הישראליות הגדולות והגלובליות.
פרק חשוב ומאיר עיניים גם לפרסומאים (כולל עצמאים!) וגם ללקוחות.
שיתוף הפעולה עם אקטיב טרייל הסתיים ועל כן יש מקום פנוי! רוצים להגיע לאלפי אנשים מעולם הפרסום, השיווק והתוכן באמצעות פינת תוכן בפודקאסט, בקבוצת קריאייטיב פירסט, בדיוורים ועוד? דברו איתי.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תודה לפודקאסטיקו המפיקים פודקאסטים מעולים על העזרה בעריכה ושיפור הסאונד ולאדיו המשווקים את ספוטיפיי בישראל.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מחפשים פרילנסרים? אתם עושים פרילנס בעצמכם? כנסו כנסו ללוח הפרילנסים של הקהילה: https://creative.cmtz.me/
Comments