איך ייראה המחר של עולם המחקר? פרק 243 עם אביטל גוטמן, הבעלים של קבוצת המחקר מונדיי
למה לא עושים בארץ שימוש מספיק בכלי מחקר בפרסום?
אביטל הוא בעלים ושותף בכמה חברות מחקר בארץ ומי שיזם בזמנו בארץ לראשונה את מחקרי השוק המבוססים על פאנלים אינטרנטים. דיברתי איתו על עולם מחקרי השוק, למה לדעתו לא כדאי לוותר על מחקר, על תפקיד תחושות הבטן בפרסום ולמה למרות שהמחירים מאוד ירדו בשנים האחרונות, רוב מנהלי השיווק מוותרים על הכלי החשוב הזה.
דיברנו על העתיד הקרוב של עולם המחקר שמאפשר לעשות הכל אונליין באופן עצמאי ולקבל ניתוח מקצועי באמצעות בינה מלאכותית, על הכלים הללו הקיימים בעולם ועל pollit הכלי שהוא פיתח לאחרונה ומתעתד לשווק בארץ ובעולם.
שיחה מעניינת ומחדשת על תחום שנתפס אפור ומשעמם
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments