top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

איך משווקים תוכניות טלוויזיה? פרק 125 עם אבישי יצחק, מנהל הדיגיטל של ערוץ 8, קידס וערוץ הבידור


אבישי יצחק עשה בשנים האחרונות תפקיד חלומי לדעתי- קידום התכנים הטלוויזיוניים של קבוצת סלוצקי, בפלטפורמות הדיגיטליות.


השיחה התחילה בשאלה למה בכלל צריך לקדם תוכן טלוויזיוני בדיגיטל?


דיברנו על הילדים של היום שמעדיפים לראות טלוויזיה ביוטיוב, על קידום דיגיטלי של הטאלנטים עצמם לצד התוכניות שבהן הם משתתפים, על תוכניות כמו על איט גירל ועושים את tlv התפוצצו יחד עם האינסטגרם, על העבודה שלו שכוללת גם מעורבות בתוכן של התוכניות, כולל השפעה חזקה על הליהוק בהתאם לכוח של הטאלנטים ברשתות החברתיות, וגם על איך מקדמים סדרות יותר כבדות כמו צל של אמת או מגש הכסף, שהפכו ללהיטים ויראליים וכמובן על העבודה עם להיטי התוכן לנוער כמו כפולה- איך הדיגיטל השפיע על ההצלחה שלה ומצד שני, איך ההצלחה של הסדרה קידמה את הנכסים הדיגיטליים של החברה.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:


הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:


חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:


לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם: 054-7694949

226 views

Kommentare


bottom of page