אדידס משחקים יפה (בלוגו)

בסוף השבוע, הלכנו עם הבן 13 לקנות נעליים חדשות. נכנסנו לחנות של אדידס, הילדון התחיל לצוד נעליים, אבל את העיניים שלי צד משהו אחר...
פתאום שמתי לב עד כמה שלושת הפסים של אדידס מופיעים בהמון צורות לא אחידות וחסרות חוקיות.
בניגוד לחוקיות המיתוג הקלאסית פעם הם באלכסון ימינה, פעם באלכסון שמאלה. פעם הם דקים ועדינים, פעם עבים ובולטים ולפעמים הם בכלל חוטים תפורים ברישול מכוון על הנעל, (שהכי אהבתי).










רגע, זה לגיטימי? זאת לא טעות? כולנו הרי מכירים את העמוד בכל ספר מותג שמסביר שאסור לשנות את הלוגו ואת המרכיבים שלו והנה אדידס מצד אחד ממש לא על אותו עמוד - ומצד שני זה ממש עובד טוב.
הפסים יכולים להיות עבים או דקים, קצרים או ארוכים, או להחליף את הלוגו בקמפיין גרילה – ועדיין ברור לכולנו שזה אדידס.
אדידס השכילו לקחת מתוך הלוגו הרשמי שלהם (The Trifoil logo) אלמנט גרפי פשוט ומובחן: שלושה פסים.
השילוב הזה של צורה פשוטה+ נראות מובחנת הוא החשוב.
כשיש את שניהם אפשר לקבל ׳משחק׳ וויזואלי אינסופי מבלי לאבד את זיהוי והזהות של המותג. (עיצוב עם פס אחד למשל היה נראה גנרי ושקוף לעין).
עכשיו קחו את זה רגע ללוגו שלכם, או של החברה שלכן:
התלבטות על הלוגו החדש שלך?
בלי קשר לטעם האישי ובנוסף לעיצוב והרעיון עצמו של הלוגו, בדקו מה מבין האופציות החדשות מאפשר ״משחק״ וויזואלי עשיר כמו של אדידס.
התלבטות על שפה ולוגו למהלכים ספציפיים כמו כנס, מהלך פנים ארגוני ועוד?
עושר וויזואלי הוא קריטריון חשוב ומאפשר תקשורת מגוונת לרוחב נקודות המגע עם קהלי היעד. אתרו מה הצורה פשוטה+ הנראות המובחנת במיתוג של המהלך ופתחו ממנו שפה עשירה למסכים בכנס, למייל תודה שנרשמת, לעמדת הקפה ועוד
Comments