איך שרדתי את המעבר להייטק? פרק 244 עם יעל אבוקסיס מנהלת מחלקת השיווק של natural intelligence
כולם מדברים היום על המעבר מעולם הפרסום לחברות ההייטק וזה תמיד נשמע קל, זוהר וחלק. יעל אבוקסיס עשתה את המעבר הזה לפני קצת יותר משנתיים כאשר עברה ממקאן, שם הייתה סמנכ״לית לקוחות, אל גוגל ומשם לתפקידה הנוכחי הבכיר בחברת natural intelligence הבינלאומית.
יעל מספרת למה החליטה לעזוב את עולם הפרסום שאהבה, על המעבר הקשה להייטק, איך גישרה על פערי הידע שהיו לה, על פערי התרבויות בין משרדי הפרסום לקורפורייטס, איך התמודדה עם הקושי וגם על היתרונות הרבים שהיא מוצאת בתפקיד החדש כולל, איך לא, התנאים הטובים.
דיברנו לא מעט בפרק על תפקידה של יעל בחברה, על עבודה בשווקים בינלאומיים, התאהבותה בפרפורמנס, האתגרים בתפקיד שלה בעבודה מול קהלים מגוונים, איך מייצרים קריאייטיב בהייטק וגם על מיתוג מעסיק והאתגר שלה לגייס מישהו.י לצוות שלה.
שיחה פוקחת עיניים על אחד הנושאים הכי חמים היום ועם מישהי שעשתה את זה בגדול.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.https://target-spirit.co.il/
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments