האם שווה לעבור להייטק? פרק 123 עם טל קיסרי, מנהל קריאייטיב בפלייטיקה
טל קיסרי היה ארט מצליח ומנהל קריאייטיב מוכשר במשרדי פרסום עד שלפני שנה עשה את המעבר להייטק והלך לנהל קריאייטיב בפלייטיקה- אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם.
דיברנו הרבה על המעבר הזה ובעיקר האם זו לא עבודה מאוד משעממת עבור אנשים שבאו מעולם הפרסום, פיצחו אתגרים ויצרו מהלכים? למה בעצם חברות ההייטק מגייסות טאלנטים ממשרדי הפרסום והאם הכסף והתנאים הנוחים מחפים על החוסר המסוים בסיפוק המקצועי (אם בכלל קיים חוסר כזה).
שאלתי אותו על התפקיד של מנהל קריאייטיב בחברת משחקים, מה הוא עושה ביום יום ואיך נראית העבודה של הצוותים שלו. לא התביישתי להתעניין גם בשאלה המוסרית: האם לא מפריע שהעבודה שלו היא לגרום לאנשים לבזבז את הזמן שלהם על משחקים.
שאלתי מה צריך כדי להיכנס להייטק, האם חייבים אנגלית שפת אם? איך אתה דואג שיגיעו אליך ולמי זה מאוד לא מתאים.
לבסוף דיברנו קצת על העתיד, האם מי שיושב בקריאייטיב של חברת גיימינג מובילה רואה מקרוב את הטכנולוגיה העתידית, איך היא נראית ואיך היא הולכת להשפיע על ענף הפרסום והשיווק שלנו, מוצרי הצריכה והשירותים.
פרק שענה לי על המון שאלות שהיו לי בראש ואולי גם לכם.
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:
לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם:054-7694949
Comments