איך לשווק נכון בתוך קהילות? פרק 203 עם סער בן הרוש, מייסד אבא פגום
פעילות שיווקית בקהילות וקבוצות פייסבוק היא טרנד חם היום, השאלה היא איך עושים את זה בצורה יעילה גם למפרסם, גם לקהילה עצמה וגם למנהלי הקהילה? על כך ישבתי לשיחה עם סער בן הרוש, מי שייסד את קהילת ״אבא פגום״, אחת הקהילות החזקות והמובילות בארץ.
דיברנו על הסטיקרים המפורסמים שהפיקו ואיך הם תרמו לפופולאריות של הקהילה ואף יצרו מהם הכנסה אמיתית, על הפעילות המסחרית הראשונה שעשה ועל אלו שבאו אחריה, איך מתמודדים עם קהילה שלא אוהבת את ״ההתמסחרות״, מה צריך להיות בשיתוף פעולה מסחרי טוב ואיך שולטים בקהילה שכולל יותר ממאה אלף איש.
בהמשך דיברנו על היתרונות שבפרסום באמצעות קהילות, איך יוצרים קריאייטיב שמותאם לקהילה, איך מודדים פעילות מוצלחת, מה עושים כשיש תגובות בקבוצה נגד המותג המפרסם, איך נזהרים לא להתמחסר יותר מדי, מה הייעוץ שהוא נותן למנהלי קהילות שהוא מלווה ומה עושים כשוואלה ומאקו רוצים לקנות אותך?
פרק סופר מעניין עם מי שמצא את עצמו מנהל את אחת הקהילות המצליחות בישראל.
הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מלקוחות: https://freelancim.com/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments