איך נלחמים בהסברה הבינלאומית? פרק 329 עם עמרי מרכוס, מנהל הקריאייטיב של חמ״ל גיתם
(אזהרת טריגר: הפרק נקטע בגלל אזעקה, אז לא להיבהל)
קצת פחות מ-24 שעות אחרי תחילת המלחמה, הבינו בבקבוצת גיתם שחייבים להקים גוף שייסייע בקרב על ההסברה הבילאומית. עמרי מרכוס שכמה ימים לפני כן הצטרף למשרד, מונה לנהל את הקריאייטיב של הגוף הזה שכולל עשרות מתנדבים ומתנדבות. מאז אותה שבת ועד היום, הוא שקוע בזה לילות כימים, שבעה ימים בשבוע.
דיברנו על תהליך פתיחת החמ״ל המהיר, מהי מטרת ההסברה הישראלית, על הקשר אם יש בכלל עם גורמי הסברה רשמיים, על התהליך האסטרטגי ביצירת המסרים: חמאס זה דעא״ש ו-the west is next, על החלוקה לתת קהלים העולם ויצירת תוצרים סגמנטליים, איך מתמודדים עם הנרטיב של הצד השני, על דוגמאות של קריאייטיב שעבדו מעולה ואיך בוחרים איזה תוצרים לעלות, איך הם מפיצים את התכנים בעולם, על תוכן ממומן מול תוכן אורגני, הנחיתות המספרית ברשתות החברתיות, האם אפשר למדוד את האפקטיביות של ההסברה וגם, איך מתמודדים עם השחיקה התודעתית ככל שמתרחקים מהאירוע ואיך מתכוננים לשלב הבא של המלחמה שיהיה קשה יותר הסברתית.
חמל גיתם מחפש ומגייס עוד א.נשי קריאייטיב, מעצבים ובעיקר עורכים תותחים ומנוסים. מוזמנים לפנות לעמרי מרכוס: Omri.Marcus@gmail.com
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher או באמצעות הלינקים הבאים:
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/mr3cu43h
או פה באתר:
סמוב פותחת את המערכת שלה לטובת כל המיזמים שתומכים במצב החירום במדינה- בחינם, בצורה מלאה וללא הגבלות. מעוניינים? כתבו למייל – content@smoove.io בצירוף פרטים על היוזמה ועל הצורך.
Comments