לא רק Ai- איך מייצרים חדשנות בארגונים? פרק 315 עם עומר מילויצקי מנהל הדיגיטל והחדשות של מיטב
עומר מילויצקי הוא אוטוריטה בעולם החדשנות, השיווק וכל מה שבינהם. הוא מנהל ברודקאסט אישי יומי בווצאפ, בלוג פופולארי ואורח רצוי בפודקאסטים ופאנלים באירועים. לצד כל זה, הוא מנהל את החדשנות והדיגיטל בבית ההשקעות מיטב ומשתדל ליישם את את הידע שלו ביום יום.
למה לדעתו חדשנות היא לאו דווקא טכנולוגית ודיגיטלית, איך התפקיד שלו קשור לצד העסקי והשיווקי של החברה (אבל לא לצד הפרסומי), איך החדשנות מאפשר לחברה לייצר יותר כסף, למה הוא מאמין מאוד בחיזוק וטיפוח הלקוחות הקיימים ואיך מיישמים חדשנות בגוף פיננסי גדול שכפוף לרגולציה חזקה.
דיברנו על הטרנדים הנוכחיים של החדשנות וטכנולוגיה, על עבודה חכמה עם דאטה, על פרסונליזציה שמחוברת ל-ai, איך הבינה המלאכותית נכנסת היום לארגונים, על הבנקאות הפתוחה, על המטאוורס וגם על טרנדים שהיו וחלפו כמו העוזרות הקוליות.
פרק עם המון ידע וחיבור פרקטי לעבודה היומיומית של מנהלים בארגונים. שווה להקשיב.
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher
לפרק באפל: https://tinyurl.com/pc2s23m4
או כאן בתאר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית.https://www.smoove.io/
להצטרפות ל״הקיצר״ הניוזלטר החדש שמסכם את כל מה שצריך לדעת השבוע על שיווק, חדשנות ופרסום: https://www.creative-first.co.il/juiceletter
Comments