למה טוב לי בהייטק? פרק 280 עם נאור יצחק קריאייטיב דיירקטור בפלייטיקה
וואו, פרק כזה סוער ומלא ויכוחים, כבר הרבה זמן לא היה לי.
נאור יצחק נחשב לאחד מאנשי ומנהלי הקריאייטיב הבולטים והמשובחים של הענף. המעבר שלו לפלייטיקה (הייטק) סיפק לי תירוץ נהדר לתפוס אותו לשיחה ארוכה שהתגלגלה לדיון ארוך, שלא לומר ויכוח, על פרפורמנס מול תדמית, על אפקטיביות לטווח קצר מול בניית מותג לטווח ארוך, על תובנות של דאטה מול פרסום מבוסס תובנות אנושיות ועוד.
בהמשך דיברנו על החברה עצמה שבה הוא עובד, האם נוח לו לעבוד בחברת משחקי בינגו למינהם, למה הוא לא בוחר לעבוד בחברה שעושה יותר טוב לעולם וגם, על המעבר בין תרבות משרדי הפרסום לתרבות ההייטק ואפילו דיברנו על התנאים הכספיים, כמה הם מהווים שיקול במעבר להייטק ולאיזה סוג של שדרוג צריך לצפות מועמד שעובר ממשרדי הפרסום לחברת הייטק.
פרק ארוך במיוחד אבל רק מפני שהיה לנו כל כך מעניין להמשיך לדבר ולהתווכח. אל תפספסו!
מוזמנים ומוזמנות להאזין באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים, חפשו את ear catcher.
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/yd8xza67
או פה באתר:
הפרק בשיתוף פודקאסט ״הבנצמארק״- פודקאסט על אד טק מדיה ומה שבניהם. כל הניתוחים וההתפתחויות בתחום האדטק והמרקטינג וגם המושגים שכל איש שיווק, פרסום ומדיה צריך להכיר ב-2022. עם תומר נחום, ליאור שבו ועמית אוחיון. האזינו עכשיו ב mako ובכל אפליקציות הפודקאסטים.
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי. http://www.pollit.co.il/
עשיתם קריאייטיב מצוין בשנת 2021-יוני 2022? בואו לקבל על זה הוקרה בתחומי הפרסום, הדיגיטל, התוכן, היח״צ והמיתוג מעסיק. לעמוד גרנות, תחרות הקריאייטיב הישראלית>>
רוצים לראות את הדוגמאות שמדברים עליהן בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments