top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

איך מנטרים ומנתחים את השפעות המדיה? פרק 212 עם מני אברהמי מנכ״ל יפעת





אין כמעט איש פרסום או שיווק שלא מכיר את חברת יפעת על שלל מוצריה: בקרת פרסום, מחקרי מדיה, מכרזים, מידע תקשורתי ועוד. יפעת יושבת על צומת חשוב מאוד שמרכז בתוכו את כל מה שקורה בפרסום, ביח״צ, ברשתות החברתיות ובמדיה. זו הסיבה שמאוד סיקרן אותי לארח את מני אברהמי, מנכ״ל החברה.


דיברנו על יכולות הניטור של יפעת. איך מנטרים את הפרסומות המסורתיות, את היח״צ, איך מנטרים את מה שקורה בדיגיטל וגם על האתגרים החדשים: ניטור תוכן שיווקי וניטור מדיות חדשניות כמו סטוריז, משפיענים וטיק-טוק.


מעניין יותר היה להבין איך הם מנתחים את הדאטה שמגיעה מהניטור- איך יודעים איזו מדיה אפקטיבית יותר, מה משפיע בימינו יותר על השיח ומה הכי אפקטיבי בסופו של דבר על המכירות, במיוחד כשהתשובות האלו משתנות בין קטגוריה לקטגוריה וגם משתנות עם הזמן.


דיברנו הרבה על נושא השיח. איך מודדים אותו, על הקשר בין קריאייטיב טוב לבין היכולת ליצור אותו והאם שיח רחב מעיד באמת על טיבו של הקמפיין וכמה הוא משפיע על האפקטיביות שלו.


לקראת הסוף דיברנו על המותג יפעת, כיצד הוא נתפס בתעשייה לעומת היכולות האמיתיות שלו, על התחרות שיש להם בשוק, על ״מחירי יפעת״ המנופחים, על ההצלחות של החברה שהוא גאה בהן, לעומת המקומות שבהם הוא מודה שהם צריכים להשתפר.


בחלק האחרון של השיחה דיברנו על המגמות הבולטות שהם מזהים בשנים האחרונות, בזכות יכולות הניטור והניתוח שלהם. על פרסום בזמן מלחמה, על חוזקה של הטלוויזיה, על עליית הדיגיטל וגם על היתרונות של המדיות האחרות כמו רדיו ושילוט, שמני מאמין בהם מאוד.


שיחה מזוית מאוד מעניינת, עשירה בדוגמאות ובתובנות מפי דמות עם זווית ראיה רחבה ועמוקה, בזכות זה שהוא נמצא כבר הרבה מאוד שנים באותה חברה.


הפרק בחסות ״גרנות״, תחרות הקריאייטיב הישראלית החדשה.תתכוננו, תחילת ההגשות בקרוב.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter


לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

283 views

Comments


bottom of page