מה למדתי מניהול השיווק של סודה סטרים? פרק 119 עם מתי יהב, סמנכ״ל השיווק הגלובלי של סודה סטרים
מתי יהב משמש בחמש שנים האחרונות כסמנכ״ל השיווק של סודה סטרים והוא במידה ניכרת אחראי להצלחת המותג ולמכירות של סודה סטרים בארץ ובעולם.
לרגל סיום תפקידו הנוכחי, דיברנו על תפיסת השיווק שלו כפי שבאה לידי ביטוי בסודה סטרים: על ההתלבטות בין להשקיע את המשאבים במותג לבין בחרה בהשקעה במכירות ותוצאות, על פילוסופיית ה״אומץ העסקי״ של החברה ואיך שומרים על כך גם כשהחברה גדלה ויש לה מה להפסיד, וגם על הנועזות של המותג והאם הוא עובר תהליך של ״סחיות״ עם הזמן ועם החיבור לפפסיקו.
אפרופו פפסיקו, דיברנו על השינויים שהחברה עברה לאחרונה. למשל על החיבור עם הגוף שעד לא מזמן היה ה״אויב הגדול״ שלהם, וגם על העזיבה של המנכ״ל הדומיננטי דניאל בירנבוים והשינויים הפרסונליים הנוספים שלוקחים את החברה לכיוון יותר בוגר.
דיברנו גם על הסיבות שבגללן הם בוחרים שלא לעבוד עם משרד פרסום, אלא עובדים ישירות מול אנשים כשרונים בכל פרוייקט והאם זה הולך להשתנות בקרוב ולא מעט על שיווק גלובלי ומאיפה קיבוצניק מצרעה יודע איך לעבוד עם שווקים מרוחקים כמו אסיה.
ולסיום ביקשתי וקיבלתי ממנו את הטיפים של מתי שכל מנהל שיווק ששומע את הפרק, ישמח לקחת. לא כדאי להחמיץ.
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:
Comments