איך קריאייטיב בונה את המותג? פרק 229 עם ליאת נוימן, מנהלת השיווק של רשת am:pm
בשבוע שבו קמפיין השילוט של am:pm שובר את הרשת, נפגשתי עם מנהלת השיווק של הרשת כדי לדבר הרבה על הקשר שבין קריאייטיב לבין המותג, איך מוכרים ״תל אביביות״, איך מייצרים חיבור רגשי עם הצרכן וכמה משמעות יש למוצר עצמו, למחיר, לנוחות ולמיקום של החנויות.
דיברנו על הקשר עם משרד הפרסום, איך נולדו הקמפיין הכי מדוברים של הרשת, כמה מהם היו יזומות וכמה באו מבריף כתוב, איך היא מעודדת אותם להביא רעיונות פורצי דרך, איך היא שופטת קריאייטיב, למה היא רוצה ש״תתהפך לה הבטן״ ולמה היא החליפה את משרד הפרסום הקודם והמוצלח במשרד חדש ומוצלח לא פחות.
דיברנו גם על הצד המכירתי של השיווק, האם המהלכים הקריאייטיביים מייצרים העדפה ומכירות, איך נמנעים ממשברי רשת בעידן הפי.סי, על הכניסה הקרובה של סבן אילבן לארץ, ואיך הם שומרים על ״תל אביביות״ גם כשהם מתפרסים ליותר ויותר ערים אחרות ברחבי הארץ.
פרק מעורר קנאה ומעורר השראה מאחת ממנהלות השיווק שמצליחה לייצר מהלכים קריאייטיביים פעם אחר פעם. מומלץ מאוד גם לאנשי פרסום וגם לאנשי שיווק.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
רוצים לראות את הדוגמאות שסופרו בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentarii