top of page

תשדיר הרדיו הראשון שהוקלט באמבטיית קרח




אני מת על רדיו וחושב שהוא מדיום מבוזבז ולא מספיק מוערך קריאייטיבית, גם אצל אנשי הפרסום וגם אצל אנשי השיווק. אז הנה דוגמה לקריאייטיב מבריק במדיום הזה.


איך מעבירים קור אמיתי בתשדיר רדיו? איך מתקשרים את הפיצ׳ר הייחודי בפחיות של קורס שמשנות את צבען כשהפחית קרה מספיק? בקמפיין החדש, "Cold Activated Announcers", קורס לייט לא הסתפקה רק בדימויים ובצלילים של קרח. במקום זה, הם הטביעו את הקריינים עצמם בתוך אמבטיות קרח בטמפרטורה של 5 מעלות בלבד, והקליטו את הקולות המרעידים, הצורחים, והאותנטיים לחלוטין.





גייב פרר, מנהל הקריאייטיב של Alma, תיאר לאתר DesignRush את הקמפיין במדויק: "כשקר לך באמת, אתה לא יכול לזייף את זה, וזה מתבטא בקול שלך. רדיו היה הפלטפורמה המושלמת להראות עד כמה הבירה קרה באמת – הרעד בקול, הגמגום והתגובות האמיתיות הפכו להדגמה חיה של המוצר עצמו."


התוצאה: תשדירים מצחיקים בטירוף, אותנטיים, ובעיקר בלתי נשכחים. סרטון מאחורי הקלעים שהופק כחלק מהקמפיין מראה את הקריינים במים הקפואים, מנסים לקרוא את התסריט תוך כדי שהם מתקשים להסתיר את הסבל המהנה.




וזה בדיוק מה שהופך את המהלך של קורס לייט לכל כך מדויק וחכם. במקום לספר לנו על הקור – הם פשוט גרמו לנו להרגיש אותו. גם כשאנחנו רק מאזינים.


וזה מזכיר לי קמפיין רדיו שיצרתי לכפר השעשועים, בו הקלטתי את הקריין גיל קומר בזמן שהוא שואף בלון הליום – כדי להמחיש את ההטבה שקונים ממוצרי החנות ומקבלים בלון הליום מתנה. גם שם, כמו אצל קורס לייט, הבנו שהדרך הכי חזקה להעביר תחושה – היא פשוט לתת לה לקרות באמת, ולהקליט את התוצאה.




בשורה התחתונה, כשנותנים למציאות לדבר – המסר הרבה יותר אמין וגם בלתי נשכח. אה ותעשו רדיו. הפוטנציאל הוא אינסופי.

Comments


bottom of page