top of page

הפונט שפותח במיוחד לקהל חרדתי

תמונת הסופר/ת: אורי נוהאורי נוה



אני אוהב כשמיתוג וקריאטיב בוחרים שלא לציית לחוקים של הקטגוריה שבא הם פועלים.

דוגמה יפה לכך הוא המיתוג החדש של ivie.

מותג חדש לערכות בדיקות דם ביתיות מבית Holland & Barrett, עם שני יתרונות ברורים:

בדיקת דם נוחה בבית + תוצאות מרופא אליך לאפליקציה תוך 48 שעות.


איווי פועלים אחרת לפחות פעמיים:

  1. למרות היתרונות הברורים שבמוצר, הם בוחרים להתמקד בחסם הריגשי שהם מזהים בקהל היעד:

    החשש שבקבלת התוצאות הרפואיות. הרגע הזה של "התוצאות שלך הגיעו".

  2. החשש מקבלת התוצאות מתורגם להחלטה למתג את עצמם כמוצר רפואי לא מאיים.


מיתוג שממש לא נראה ולא מרגיש כמו מיתוג רפואי.

איך?

דרך מיתוג עם, פונט די מוזר...


השימוש בפונט עם ״דיבור״ לא פורמלי המאפשר למונחים רפואיים כמו בדיקות דם, סכרת, או בדיקות ברזל גם להופיע על האריזות גם בצורה מזמינה ובולטת, וגם לשדר ידידותיות וקירבה. נותן לך להרגיש שהוא בצד שלך.

גם הסלוגן היפה שלהם:

It's better to know you know

לא נתפס כמתנשא או מפחיד מידי, בזכות הנראות של הפונט בו הוא כתוב. (Ohno Blazeface)









לסיכום:

אנחנו תמיד קודם רואים ומרגישים מהבטן, ורק אחר כך קוראים ומבינים מהראש.

איווי מבינים זאת היטב, ואת היכולת של מיתוג ליצור מפגש ראשוני מפתיע לקהל היעד שלו

----------------------------------------


משרד:

Derek&Eric

London


זכיה בפרסים:


Pentawards


Bronze award in the Brand Design Creation category for 2023


World Brand Design Society Awards


Gold award in the Health, Beauty, and Body Brand Identity Systems category for 2023


Dieline Awards 2024


Silver award in the Health Beauty & Body – Brand Identity System category

צפייה 1

Comments


bottom of page