כך גרמנו לליכוד לנצח! פרק 129 עם גילי ארג'נטרו מבעלי המשרד שניהל את הדיגיטל בצוות הקמפיין של הליכוד
בסוף שבוע הבחירות השלישיות, אירחתי את גילי שניהל בפעם השלישית ברציפות את קמפיין הדיגיטל והדאטה של הליכוד. דיברנו על העוצמה של הדאטה שאספו בבחירות הקודמות, על אפליקציית אלקטור שעשתה את ההבדל, על חיבור בין דאטה לשטח, על העזרה שיקבלו מהצוותים של טראמפ, על קמפיין פוזיטיבי מול קמפיין נגטיבי, על אסטרטגיה ומסרים, על שינוי סדר היום כדי להשתלט על השיח הציבורי, על הקמפיין הנמוך, על שאלות מוסר, על בית הקלפים על הדברים שהיו פחות נוחים לו בקמפיין, על המוטיבציה האישית שלו, על המשרד שלו שנפגע, על החשש מחקירות משטרה, על החשיבות של טוויטר, על דעתו על קמפיין כחול לבן וגם, למה שמו לא כל כך מוכר ולמה תמונתו לא הופיע בתמונות הצוות של הקמפיין.
שילוב מרתק בעיניי בין פוליטיקה, פרסום ושיווק.
הפרק בשיתוף עם דיגיטאלנט שפותחת החודש מחזור נוסף של הקורס היישומי דאטה דריבן מרקטינג שילמד אתכם הכל על ניהול הדאטה שלכם, שיפור חווית הלקוח וכל מה שצריך לדעת על מרקטינג אוטומיישן.
הנחה קבוצתית מיוחדת למאזיני הפודקאסט בלינק הבא:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:
הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:
חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:
לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם: 054-7694949
Comments