איך למצוא עבודה טובה יותר ואיך לגייס עובדים בתעשייה? פרק 227 עם גלי מאירי, מייסדת תעשייה וקומוניטייז
גלי מאירי היא הבעלים של האתר הותיק תעשייה דוט קום, המהווה בית לאנשי התוכן, הטלויזיה, המדיה והדיגיטל בישראל. בנוסף, היא היזמית מאחורי הסטארטאפ קומוניטייז המספק לוח דרושים ואתר קריירה לקהילות מקצועיות בפייסבוק (כמו הלוח של קריאייטיב פירסט). כל זה הופך אותה לאחת המומחיות הגדולות בארץ בנושא גיוס עובדים ומציאת עבודה בענף שלנו.
ערכנו שיחה ארוכה על הנושא הבוער היום בתעשייה, כדי להבין ממנה מה מאפיין את שוק העבודה שלנו, על השינויים של השנים האחרונות שנתנו כוח עצום לעובדים ואיך כדאי לעובדים ולמגייסים לנהוג בעידן הזה.
בחלק הראשון של השיחה דיברנו על הצד של העובדים, איך הם מחפשים עבודה בימינו ועל העובדים שלא מחפשים עבודה, אבל רוצים להיות חשופים להצעות ולהזדמנויות במטרה להתקדם לעבודה טובה יותר, ומה הם יכולים לעשות כדי לנצל את התקופה הזו כדי לשפר את מקום העבודה, התפקיד והשכר שלהם. דיברנו גם על הצעות העבודה בפייסבוק, על לינקדאין ואיך הלוחות ואתרי הקריירה לקהילות מקצועיות שיצרה, מעניקים יתרונות משמעותיים לניהול הקריירה (ומתי שווה לשלם על זה כסף).
בחלק השני דיברנו על המגייסים, על השינויים שהם נאלצו לעבור כאשר יש מצוקת עובדים, על מאפייני דור ה-y, על שיווק משרות ומיתוג מעסיק (ועל חוסר המיתוג של רוב המשרדים והארגונים), על גיוס באמצעות חברים ובאמצעות קהילות, על מודעות הדרושים הגנריות ולמה גיוס באמצעות קהילות מקצועיות הוא האופציה הכי יעילה אחרי חבר מביא חבר.
לבסוף דיברנו קצת על השיווק של קומוניטייז עצמה, איך הגיעה למנהלי קהילות, על הרצון לפרוץ בחו״ל ומה נאום המעלית שלה למשקיעים שבתקווה יזרימו דלק לסטארט-אפ המבטיח הזה.
שיחה ארוכה אבל סופר מרתקת ורלוונטית עם אחת הדמויות שמכירה הכי מקרוב את שוב העבודה שלנו ויודעת לתת המון טיפים, עצות וערך.
מוזמנים להיכנס ללוח (סליחה, לאתר הקריירה) של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
רוצים לראות את הדוגמאות שסופרו בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentários