top of page
  • Writer's pictureMeiran Pachman

למה מיתוג זה הרבה יותר מעיצוב לוגו? פרק 126 עם אלעד משען, שותף ומנהל קרייאיטיב ראשי בפירמה



אלעד משען הוא מנהל הקריאייטיב הראשי באחת מחברות המיתוג המובילות בארץ- פירמה, החברה שמיתגה בין היתר את כאן, הארץ, רשות הטבע והגנים, לתת ועוד.


דיברתי איתו על תהליכי מיתוג וניסיתי להבין למה זה עולה כל כך הרבה ואיך משכנעים חברות להשקיע לפעמים 100 אלף שקל בתהליך כזה.


דיברנו על אסטרטגיה ואיך קובעים מטרות למיתוג (וגם מודדים הצלחה), על תהליך היצירה של המעצב, על התפקיד שלו כמנהל קריאייטיב ראשי, על שיפוט המונע לפעמים מטעם אישי ועל התוצר הסופי וההתאמה שלו לתוצרים שצריכים לייצר ממנו ביום יום.


דיברנו על לקוחות, למה הוא לא מת על אלה שלא מתערבים בכלל ונותנים יד חופשית לגמרי ומצד שני על לקוחות שמתערבים יותר מדי ואיך הוא מתמודד איתם.


דיברנו גם על פייבר, על המצאת שמות, על באבל, על ארגון לתת, על התרבות הארגונית שמאוד חשובה לו וגם, על איך הפכה ״פירמה״ לאחת מחברות המיתוג המצליחות בארץ.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:

הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:

חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:

לפרטים ולהזמנת מנוי להרצאות creative thirst עבור הארגון שלכם: 054-7694949

865 views

Comments


bottom of page