top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

מה למדתי מ-30 שנה של פרסום? פרק 169 עם אמיר הספרי, קופירייטר ובמאי



אמיר הספרי היה אחד הקופירייטרים המובילים בימים היפים של הפרסום שנות התשעים, מנהל קריאייטיב אגדי בגיתם בשנות האלפיים ויום אחד הוא נעלם קצת מהתעשייה, עשה קצת קמפיינים פוליטיים והרבה פרוייקטים מתחת לרדאר. לאחר לא מעט שנים הוא חזר לפתע לנהל את הקריאייטיב של פובליסיס לכמה שנים ואז שוב עזב את התעשייה ובשנים האחרונות הוא מביים, כותב ועושה קריאייטיב ללקוחות פרטיים.


בחרתי לעשות איתו פרק שסוקר את הדרך המקצועית שלו ובאמצעותה לשמוע את הסיפור של הענף שלנו. איך הגיע לפרסום, ההתחלה במשרד החרדי, איך אייל ארד לקח אותו לקמפיין עבור הליכוד, על הימים בצרפתי שטרנשוס זמיר, על ניהול הקריאייטיב בגיתם, על קמפיין הביישנים, למה בחר לעזוב את המשרדים, על הקמפיינים הפוליטיים בהם לקח חלק, על החזרה לפובליסיס ועל העשייה היומיומית שלו, בין היתר עם מרכזי מבקרים וביצירת תוכן ל״כללית״.


דיברנו על הפער בין הפרסום של פעם (משחקי מילים וחרוזים) לפרסום מבוסס תובנות, על קרנו של הפרסומאי שירדה עם השנים, על הכניסה לדיגיטל, על קמפיינים למרצ והליכוד, על הבחירה להיות חלק מהענף או מחוצה לו, על הסלוגן ״כמה קל להיות מאושר״, על איך השיג את שופרסל כלקוח ועל התפיסה המקצועית שלו כפרסומאי היום.


פרק עשיר בסיפורים מדמות מרתקת ומלאת חוכמה וניסיון.




הפרק בשיתוף אקטיב טרייל, חברת המרקטינג אוטומיישן המובילה בישראל. עם אקטיב טרייל תוכלו לייצר מסעות לקוח אוטומטיים בכמה קליקים פשוטים שייעלו את תהליכי השיווק שלכם ויחסכו לכם זמן וכסף.

לחודש התנסות חינם ולקופון הנחה בלעדי למאזיני הפודקאסט:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תודה לפודקאסטיקו המפיקים פודקאסטים מעולים על העזרה בעריכה ושיפור הסאונד

ולאדיו המשווקים את ספוטיפיי בישראל.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום?

לחצו פה:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

חדש! לוח הפרילנסים של הקהילה:

Comments


bottom of page