האם לקוחות באמת רוצים קריאייטיב? פרק 310 עם אלון וינשטוק סמנכ״ל השיווק של kfc
לרגל אירוע גרנות המתקרב שיחול ב-15.6, החלטתי להזמין הפעם לקוח, כדי לדבר איתו על החיבור לקריאייטיב, היחס של לקוחות לסוגי קריאייטיב שונים ולמה בסוף (כמעט) כולם עושים מחזמרים?!
אבל לפני כן, דיברתי עם אלון וינשטוק לא מעט על kfc, על ההשקה המחודשת בישראל, הבחירה להתחיל בישובים פריפריאליים, על האסטרטגיה של המותג, על שיווק באמצעות תוכן במקום בקמפיינים גדולים בטלוויזיה וגם, על העבודה שלו במולר ובטרה לאורך השנים ועל שמרנות לעומת אומץ שיווקי וקריאייטיבי.
דיברנו הרבה על החיבור של לקוחות לקריאייטיב, למה הוא מאמין בחסויות, על השפעת הדיגיטל מול הטלוויזיה, למה יש כל כך הרבה שירים בפרסומות, מתי גם הוא עצמו יצר פרסומת מחזמר, על ההבדל בין פרסומות בעברית מול פרסומות באנגלית ולמה הוא בכל זאת הוא אוהב ומתעקש על קריאייטיב טוב, גם בעבודה מול משפיענים.
שיחה מעוררת השראה עם אחד מסמנכל״י השיווק הבכירים שעומד לטוס בקרוב לרילוקיישן בסינגפור.
מוזמנים ומוזמנות להאזין לפרק באמצעות כל אפליקציות הפודקאסטים. חפשו את ear catcher.
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/456zp4tr
או פה באתר:
הפרק בשיתוף smoove - הפלטפורמה המתקדמת ביותר לניהול מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. המערכת מאפשרת ליצור ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, לבנות קמפיינים מבוססי סמס למובייל, לשלוח ווטסאפים, להקים קורסים דיגיטליים, סקרים ולייצר בקלות, תהליכי אוטומציה שחוסכים זמן, מגדילים הכנסות ומייעלים את ההתנהלות העסקית.https://www.smoove.io/
להצטרפות לניוזלטר החדש של הענף:https://www.creative-first.co.il/juiceletter
ובשיתוף pollit, מערכת סקרים לשימוש עצמי המאפשרת לייצר סקר אונליין תוך מספר דקות ולקבל תוצאות אונליין בזמן אמת ובמחיר אטרקטיבי.http://www.pollit.co.il/
שימו לב, אירוע גרנות 2023 יתקיים השנה ב-15.6.23 בשיתוף המכללה מינהל בהובלת בית הספר לתקשורת. מוזמנים לרכוש כרטיס בהנחה של 50 ש״ח בהכנסת הקוד first:
Comments